افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه منشا خیر و برکات فراوانی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛وی افزود: در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه 67 پروژه عمرانی خدماتی و صنعتی برای اسلام آبادغرب با اعتباری بالغ بر 190میلیارد ریال تصویب شد که همکنون با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد. 

کریمی با اشاره مصوبات سفر مقام معظم رهبری در حوزه اشتغال  گفت: تا کنون از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری 410 میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه در گردش 800 طرح از سوی بانکهای عامل پرداخت شده که زمینه اشتغال 562 نفر را در شهرستان فراهم کرده است. 

وی همچنین با اشاره به اجرای سراسری طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: سرشماری نفوس و مسکن در راستای پایش و کنترل جمعیتی کشور انجام می‌شود اطلاعات حاصل شده در سرشماری نفوس و مسکن در برنامه‌ریزی‌های کشور نقش بسزایی دارد.57 نفر کار اجرای سرشماری را در شهرستان انجام می دهند .

در ادامه این جلسه سرهنگ بیژن خدادادیان فرمانده ناحیه سپاه اسلام آبادغرب از اجرای رزمایش بسیجیان شهرستان در آبان ماه خبر داد و گفت: در آبان سال جاری رزمایش بسیجیان شهرستان با حضور 9 گردان بیت المقدس و کوثر در منطقه عمومی شهرستان برگزار میشود. 

وی افزود: این رزمایش که به مدت دوروز برگزار میشود که هدف از اجرای این رزمایش آموزش امنیت پایدار و بالا بردن توان رزمی و تاکتیکی بسیجیان می باشد. 

اجرای طرح مناسب سازی فضای شهری و اماکن دولتی و عمومی برای معلولان و جانبازان و توجه به تکریم ارباب رجوع درسطع ادارات و نهاد های شهرستان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.