عضو شورای مرکزی فراکسیون امید درباره عضویت برخی از نمایندگان فراکسیون متبوع خود در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان توضیحاتی ارائه داد.

"سیدابوالفضل موسوی" عضو شورای مرکزی فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور سه نماینده از اعضای فراکسیون متبوع خود در شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: مجمع فراکسیون امید طی این هفته نشستی را به منظور بررسی حضور و یا عدم حضور این سه عضو برگزار خواهد کرد.

نماینده مردم یزد با بیان اینکه تاکنون اسامی این سه نماینده مشخص نشده است، تصریح کرد: البته بحث فعلی در فراکسیون امید نحوه و چگونگی تنظیم رابطه با شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان است.

وی ادامه داد: موضوع اصلی بر سر رفتن یا نرفتن و تعداد نمایندگان و همچنین نقش آنها در شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است یعنی آنکه این نمایندگان به عنوان عضو و یا ناظر در این شورا حضور داشته باشند.

موسوی با اشاره به ریاست عارف بر شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان هم بیان داشت: شخصیت عارف فرا فراکسیونی است اما عموما اعضای فراکسیون امید عضو احزاب خارج از مجلس هستند که این احزاب خود در شورای اصلاح طلبان دارای نماینده هستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید همچنین در ادامه با بیان اینکه تاکنون بحث خاصی در مورد انتخابات ریاست جمهوری در فراکسیون انجام نشده است، خاطرنشان کرد: فراکسیون امید و اصلاح‌طلبان بر روی گزینه روحانی پیش می‌روند اما تا انتخابات ریاست جمهوری زمان بسیاری مانده و می‌توان اذعان کرد که رقیب شخص روحانی در انتخابات پیش رو، عملکردش خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار