زنجان؛

اجرای بیش از 30 برنامه مهم در هفته تربیت بدنی

بیش از 30 برنامه مهم در هفته تربیت بدنی اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در نشست مطبوعاتی مدیر کل ورزش و جوانان استان با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در راستای اعلام برنامه های این هفته، در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

حسینی اظهار داشت: 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش، فضای مناسبی است که بتوان با تدارک دیدن برنامه های متعدد و متناسب، برای آگاهی و آشنایی بیشتر مردم گامهای موثری برداشت که اقدام در این راستا وظیفه ای اخلاقی و ذاتی این اداره کل می باشد.

وی در ادامه با اشاره به سالهای سخت مالی در ورزش افزود: تلاش و زحمات پیشکسوتان و رؤسای هیاتهای ورزشی و افتخار آفرینی قهرمانان با وجود کمبودهای امکانات، حمایت ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان را در این موفقیتها اثر بخش دانست.

حسینی با بیان اینکه 32 برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش پیش بینی شده که از شاخص‌ترین آنها می‌توان مراسم غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه استان، دیدار با استاندار استان زنجان، افتتاح پایگاه قهرمانی، برگزاری نشستهای تخصصی با مربیان ، داوران و قهرمانان ورزشی، برگزاری همایش علمی ورزشی با حضور اساتید مجرب با هدف نزدیک کردن علم و اجرا و علمی شدن ورزش، برگزاری جشنواره و نمایشگاههای مناسبتی این ایام نام برد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان انعکاس مطلوب و مناسب خبرهای ورزش و جوانان توسط اصحاب رسانه را در جهت توسعه ورزش و حوزه جوانان نتیجه بخش دانست.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.