المپیاد درون مدرسه‌ای در 86 واحد آموزشی این شهرستان آغاز و بیش از 8 هزار و 500 دانش‌آموز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

المپیاد ورزشی در 86 واحد آموزشی ریگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ احمد رحیمی ، مدیر آموزش و پرورش ریگان صبح امروز در آیین گشایش سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای این شهرستان شناسایی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان، را یکی از اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دانست..

وی گفت: در این المپیاد ورزشی دانش‌آموزان در 10 رشته فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، طناب‌کشی، بسکتبال و بازی‌های بومی و محلی وغیره به مدت یک ماه رقابت می‌کنند.

رحیمی ، توسعه مشارکت محوری، گسترش اخلاق ورزشی و اسلامی، ایجاد نشاط و ارتقای روحیه دانش‌آموزان و توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی از دیگر اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دانست.

وی با بیان اینکه طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای نشاط را به مدارس می‌آورد، افزود: هدف دیگر برگزاری این المپیاد گره‌زدن باورهای فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی با فعالیت‌های تربیت بدنی و بهداشتی هر منطقه است.

گفتنی است: در این آیین نمادین سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای به میزبانی مدرسه شهید رجایی شهر ریگان و با حضور مسؤولان محلی و با اجرای برنامه‌ های قرائت قرآن، سرود ملی، شعار المپیاد و رژه تیم‌ها و اجرا و نمایش تیم‌های ورزشی برگزار شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.