شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان جهت سوخت رسانی در ایام اربعین 100درصد آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حکمت  مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان  ضمن اشاره به برگزاری نشستی با جایگاه داران این شهر گفت: در این نشست در خصوص نحوه سوخت رسانی در ایام اربعین توضیحات لازم ارائه شد.

علی حکمت  با بیان اینکه تمامی امکانات مورد نیاز برای سوخت رسانی در ایام اربعین مهیا است، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده دو دستگاه سیار سوخت رسان در مسیر و محل شلمچه جهت سوخت رسانی در ایام اربعین مستقر می شوند.

وی گفت: همچنین به منظور رفاه حال زائران، جایگاه ورودی خرمشهر مجهز به دستگاه سوخت سی. ان. جی شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان افزود: در زمان حاضر تیمی متشکل از واحد عملیات، فنی و ایمنی با همراهی بخش خصوصی(جایگاه داران) آماده ارائه خدمات بیشتر در مواقع نیاز هستند.

حکمت  بار دیگر ضمن اعلام آمادگی کامل واحد متبوعه خود در ارائه خدمات سوخت رسانی به خودروهای حامل زائران اربعین گفت: مشکلی در تامین و توزیع سوخت مورد نیاز به هر میزان، مشکلی نداریم.

به گفته حکمت، حجم سوخت توزیع شده در اربعین سال گذشته نسبت به روزهای عادی ۳۰درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان افزود: بر اساس نیازسنجی کارشناسان این شرکت که در قالب بازدیدهای میدانی انجام می شود، در صورت لزوم فرآورده های مورد نیاز در کمترین زمان ممکن و با سرعت و دقت تامین و توزیع می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.