وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرامش عکسی از دیدارش با نقش اول فیلم سینمایی رنگ خدا منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش تصویری از دیدارش با محسن رمضانی بازیگر نقش اول  فیلم "رنگ خدا"اثر برجسته سینمای ایران  منتشر وعنوان کرد که تصویر بالا متعلق است به سیزدهم محرم امسال. مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) در منزل برادر عزیزم استاد مجید مجیدی و دیدار با محسن، 17 سال پس از اکران آن فیلم. 

وی نوشت:

"«رنگ خدا» همیشه دیدنی  است «رنگ خدا» را به یاد دارید؟ محسن را چطور؟ پسر بچه‌ی نابینایی که فکر می‌کرد مدرسه‌اش آن طرف دنیاست و هیچکس او را دوست ندارد.

معلم‌شان اما می‌گفت: خدا شما نابیناها را بیشتر دوست دارد؛ شما می‌توانید او را حس کنید و با دست‌های‌تان او را ببینید.
تصویر بالا متعلق است به سیزدهم محرم امسال. مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) در منزل برادر عزیزم استاد مجید مجیدی و دیدار با محسن، 17 سال پس از اکران آن فیلم. 

آن شب یک بار دیگر با تمام وجود احساس کردم، محسن‌ها خدا را چه زیبا با دستان‌شان می‌بینند، چقدر لطیف با دل‌شان احساس می‌کنند و چه تعریف دل نشینی از رنگ خدا دارند.
و ما با چشمانی بینا، گاه از درک دریای رحمت خداوند و نعمت‌های بی‌منتهای او عاجزیم.

محرم به پایان‌می‌رسد، زندگی اما جریان دارد و رفتار و گفتار ما در ذهن مردم، تاریخ این دیار و مهم‌تر از همه در درگاه الهی نقش می‌بندد و ثبت می‌شود.
باور کنیم خداوند همه جا هست و ناظر بر اعمال ما. خدا کند محرم 1395 آغازی دوباره و نیکو برای همه ما باشد."



گفتنی است؛ فیلم سینمایی " رنگ خدا"  روایتگر داستان زندگی محمد دانش آموز هشت ساله ای است كه در مدرسه نابینایان تهران درس می خواند، پس از یك سال همراه پدر به زادگاهش (روستایی درارتفاعات شمال) نزد مادربزرگ و دو خواهر خردسالش باز می گردد.این بازگشت، مكاشفه ی او در طبیعت و هستی است. مكاشفه ای كه پدر از آن غافل است . و همه ی اینها در حالی اتفاق می افتد كه پدر در آستانه ازدواج است و نمی داند با محمد چه كندو در این راستا اتفاقاتی رخ می دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار