نادری : هدف بزرگی در سر داریم

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان معتقد است که شرایط برای افتخارآفرینی در مسابقات جام بین قاره ای جهان مهیا است.

نادری : هدف بزرگی در سر داریمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ علی نادری در ابتدا گفت: مرحله سوم از اردو های تیم ملی را پشت سر می گذاریم، بطوری که مرحله اول در یزد برگزار شد و برای مرحله های دوم و سوم استان بوشهر را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: هدفمان از انتخاب بوشهر برای اردو های دو مرحله آخر تطابق آب و هوایی با کشور امارات است. ضمن اینکه رضاییان -مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی به تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان نگاه ویژه ای دارد و از هیچ حمایتی دریغ نکرده و امکانات بسیار خوبی برای تمرینات ملی پوشان مهیا کرده است که جا دارد به نمایندگی از تیم ملی فوتبال ساحلی از وی تشکر صمیمانه ای داشته باشم.

مربی تیم ملی درخصوص شرایط تیم و بازیکنان گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی پشت سر می گذارند. خوشبختانه بازیکنان آرام آرام در حال نزدیک شدن به اهداف مدنظر کادرفنی هستند و علاوه بر آن از انگیزه و روحیه بسیار خوبی برخوردار هستند.

نادری درباره بازیهای جام بین قاره ای جهان و شناخت از حریفان ایران در مرحله گروهی گفت: گروه نسبتا خوبی داریم. از نظرم کار بسیار سختی پیش رو نداریم و سخت ترین بازیمان در مرحله نخست مقابل روسیه که حریف سنتی ما تلقی می شود، خواهد بود. البته در حال کار کردن روی شرایط بازی با روسیه هستیم چراکه بازی مقابل این تیم شرایط خاص خود را دارد و در بازی آخر مرحله گروهی این تیم را پیش رو داریم.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که امکان فراهم شده در راه آماده سازی تیم ملی در چه سطحی بوده، پاسخ داد: همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم اگر به بازیهای آسیایی ویتنام اعزام شده بودیم می توانستیم از آن بازیها به عنوان بازی تدارکاتی و برای آماده سازی تیم بهره برداری کنیم. ضمن اینکه کسب قهرمانی انگیزه مضاعفی در بازیکنان ایجاد می کرد. البته این موضوع و مشکلات دیگر از جمله عدم حمایت های مالی نمی تواند جلوی هدف بازیکنان را بگیرد و ما همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: با توجه به همه موارد امیدوارم نتایج خوبی را رقم بزنیم و با دعای خیر مردم به هدفمان که بسیار بزرگ است، برسیم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار