مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا گفت:‌ 302 شرکت از 28 کشور خارجی و داخلی در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدعلی‌نوری‌نژاد مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا در حاشیه افتتاح پانزهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پلیس، ایمنی و امنیت که امروز(دوشنبه) در مصلی امام‌خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه ایپاس 2016 با توجه به اینکه استقبال خوبی نسبت به سال گذشته داشته است در زمینه فراهم کردن ایمنی پلیسی موفق‌تر بوده البته بازدیدکنندگان این نمایشگاه که بیشتر حرفه‌ای هستند بهتر می‌توانند در این موضوع قضاوت کنند.

وی با بیان اینکه 402 غرفه در نمایشگاه ایپاس امسال دایر شده است، گفت: 302 شرکت از 28 کشور خارجی و داخلی در این نمایشگاه حضور دارند که بیشترین شرکت‌کننده شرکت‌های داخلی هستند بنابراین مسلما تعداد تجهیزات داخلی بیشتر خواهد بود.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا در خصوص تجهیزاتی که در نمایشگاه ایپاس به نمایش گذاشته شده است، گفت:‌در این نمایشگاه تجهیزات پلیسی، کنترل جاده‌ای، امورات مرزی، البسه، سلاح‌های زرهی و تجهیزات اوپتیکی به نمایش گذاشته شده است.

سردار نوری‌نژاد ادامه داد:‌ به نظر می‌رسد از مجموع تجهیزات به نمایش گذاشته شده بتوان در مأموریت‌های امنیتی، ایمنی و مقابله با حوادث استفاده کرد.

وی با اشاره به حضور نسبتاً مناسب‌تر کشورهای خارجی بیان داشت: به نظر می‌رسد تنوع تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی امسال نسبت به سال گذشته تنوع بیشتری یافته و شخص نیازمند به راحتی می‌تواند با تطبیق نیازمندی‌های خود در مأموریت‌ها بهترین انتخاب را داشته باشد.

وی در خصوص داخلی یا خارجی بودن تجهیزات مورد استفاده ناجا گفت: شاید در ابتدا تجهیزات مورد استفاده پلیس راهور، پلیس آگاهی، مواد مخدر، پیشگیری و مرزبانی خارجی بوده اما در حال حاضر به دلیل توانمندی‌های انجام گرفته در حوزه تولید داخلی قریب به اتفاق تجهیزات پلیس نیروی انتظامی داخلی است.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا تأکید کرد: این نمایشگاه جلوه‌ای از نماد «ما می‌توانیم» است که ما را در حوزه کمک و حمایت از مخترعان و مبتکران داخلی مصمم‌تر می‌کند.

سردار نوری‌نژاد در خصوص ارزیابی موفقیت نمایشگاه ایپاس بیان داشت: یکی از اصلی‌ترین عوامل ارزیابی موفقیت نمایشگاه ایپاس انعقاد قرارداد همکاری بین ارائه‌دهنده و نیازمند تجهیزات پلیسی، ایمنی وامنیتی است، بنابراین بعد از اتمام این نمایشگاه با ارزیابی انجام شده در خصوص تعداد قراردادهای منعقد شده می توانیم میزان موفقیت این نمایشگاه را بسنجیم.

وی در پایان گفت: موفقیت نمایشگاه ایپاس به عملیاتی شدن قراردادها، تجاری‌سازی و بومی‌سازی تجهیزات به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار