نشست بلوکهای هم اندیشی معاونین بهره برداری شرکت های آب و فاضلاب شمال غرب کشور در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛،مدیر دفتر بهبود روش های بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این نشست گفت: آبرسانی با بهترین کیفیت مهمترین هدف حوزه بهره برداری شرکتهای آب و فاضلاب است.

مبینی افزود : می توان با بهره گیری از تجارب و ایده های جدید فعالان حوزه بهره برداری، اقداماتی را در راستای خدمات بهتر و بیشتر به مشترکین در دستور کار قرارداد .

وی بر ضرورت تجهیز و نوسازی تأسیسات حوزه بهره برداری تأکید نمود و عنوان کرد : تأسیسات بهره برداری شامل ایستگاه پمپاژ ، خطوط انتقال ، مخازن باید به مرور تجهیز و نوسازی شوند چراکه نوسازی تأسیسات بهره برداری نقش غیرقابل انکاری در کاهش هدررفت آب دارد.

مدیردفتربهبود روش های بهره برداری آب وفاضلاب کشور در ادامه خطاب به مدیران گفت: مدیران می توانند با تهیه گزارش روزانه از میزان آب تولیدی و عرضه آن به متقاضیان بر چالش هایی که به نوعی مانع از عرضه پایدار آبرسانی می شود غلبه کنند.

مبینی دیگر هدف نشست را بررسی مشکلات شرکت ها در زمینه تأسیسات آب، بررسی پیش نویس دستورالعمل های راهبر و اپراتوری تأسیسات آب توسط شرکت ها و انتخاب نماینده هر بلوک در شورای سیاستگذاری دفتر بهبود روش های بهره برداری آب شرکت مهندسی آبفای کشور و تشکیل کارگروهای تخصصی برشمرد.

اکبری رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل ابفای آذربایجان غربی به ارائه گزارش آماری در خصوص اقلام پایه شرکت پرداخت و گفت : ضروری است تا نسبت به پیاده سازی سیاستهای اقتصاد مقاومتی اقدام و موارد مرتبط با این سیاست های در صنعت آب و فاضلاب و به ویژه در حوزه بهره برداری، اقدام نمائیم.

وی ارتقای بهره برداری و راندمان تجهیزات و تاسیسات را مهم برشمرده و گفت : بهسازی و بازسازی تاسیسات و نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه از جمله اقدامات اساسی در این راستا است.

در ادامه مهدی بادی مدیر سامانه و مسئول نگهداری تعمیرات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور وضعیت استان آذربایجان غربی را در سطح کشور مثال زدنی برشمرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در بین شرکتهای آب و فاضلاب کشور رتبه خوبی تا به حال دارد و از دیگر استان ها پیشی گرفته است.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.