مدیر تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: برنامه های خوبی را برای تیم های ملی در نظر داریم و امیدوارم بتوانیم در آینده همه 16 بازیکن را به اردوهای خارجی ببریم.

میرالماسی:بازیکنان خوبی داریم/می توانیم اعزامی های زیادی داشته باشیمرضا میرالماسی مدیر تیمهای ملی تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از شرایط این روزهای تنیس روی میز کشورمان گفت.
وی در ابتدا در خصوص مسابقات دسته برتر تنیس روی میز مردان کشور که با شیوه‌ای متفاوت برگزار شد عنوان کرد: این مسابقات همه ساله به طور منظم برگزار می‌شود اما در این دوره شاهد تغییراتی در این مسابقات بودیم. دلیل این تغییرات را میتوان مشابه سازی مسابقات داخلی با مسابقات برون مرزی نام برد. البته نا گفته نماند که جدول این مسابقات هم مشکلات و اشکالاتی دارد و بیشتر جنبه آزمایش دارد.

مدیر تیمهای ملی در خصوص برنامه‌های ملی پوشان کشورمان اظهار داشت: برنامه‌ ای تدوین شده است که در بخش آقایان آن در حال حاضر دو اردو و دو تور جهانی در  کشورهای اتریش و سوئد در نظر گرفته شده است. برای این تورها 6 بازیکن اعزام خواهند شد و پیش از آن هم از دوم آبان در آکادمی تنیس روی میز اردوهای آماده سازی خواهیم داشت.

وی درباره بانوان نیز گفت: در حال حاضر قصد داریم اردوی تیم ملی بانوان را در مجارستان برگزار کنیم و در حال اجرای مقدمات آن هستیم. برای این اردو نفرات اول و دوم رنکینگ ایران به همراه سرمربی راهی مجارستان می‌شوند.

میرالماسی در ادامه افزود: در حال حاضر احمدیان بازیکن جوان کشورمان که باید در مسابقات دسته برتر حاضر می‌شد راهی مجارستان شده تا در اردویی اختصاصی حاضر شود. وی قرار است پس از مجارستان به اسلواکی رفته تا در یک سری مسابقات جهانی حاضر شود.

پیشکسوت تنیس روی میز کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا بیشتر برنامه ها برای آقایان در نظر گرفته شده تا بانوان عنوان کرد: نه اینگونه نیست و ما همواره تمام برنامه‌ها را به صورت مشترک تدارک می‌بینیم اما این بار مجبور شدیم آقایان را به اتریش و سوئد بفرستیم که بانوان در آنجا حضور ندارند. برنامه های ما همواره برای خانمها و آقایان یکی است. همچنین در نظر داریم تا از بازیکنان بیشتری را از کشور های خارجی دعوت کنیم.

وی در مورد برگزار نشدن مسابقه انتخابی تیم‌ملی آقایان عنوان کرد: زمان کافی نداشتیم و متاسفانه به دلیل مشکلات صدور ویزا و ثبت نام در مسابقات نمی‌توانستیم زمان را از دست بدهیم. علاوه بر آن تعدادی از بازیکنان فعلی که قرار است راهی مسابقات شوند مدتی است که از رنکینگ جهانی خارج شده‌اند و به همین دلیل ما مجبوریم که آنها را راهی این مسابقات کنیم. باید بگویم برای تورهای بعدی همه بازیکنان علاوه بر ملی پوشان فعلی را راهی مسابقات و تورهای بین‌المللی خواهیم کرد.

میر‌الماسی در مورد تیم‌های پایه هم تصریح کرد: برای تمام بازیکنانی که تا یک سال و نیم آینده وارد رده نوجوانان و جوانان می‌شوند الگوهای شبانه‌روزی و مسابقات داخلی و خارجی در نظر گرفته‌ایم تا بتوانند آنها هم به خوبی بدرخشند. خوشبختانه بازیکنان خوب در نوجوانان و جوانان داریم و به همین دلیل فدراسیون سرمایه ویژه‌ای را برای این رده سنی در نظر گرفته است.

مدیر تیم‌های ملی در پایان و در خصوص تغییر سرمربی تیم‌ملی بانوان عنوان کرد: کیوانی و لیموچی هر دو از مربیان تحصیل کرده در امر ورزش هستند که سابقه حضور در تیم ملی به عنوان بازیکن را هم دارد. به هرحال مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند تا به دلیل اینکه کیوانی زمان بیشتری را می‌تواند صرف بخش بانوان کند این مسئولیت را به وی بسپارند. بنده به عنوان مدیر تیم‌های ملی از زحمات لیمو‌چی تشکر ویژه‌ای می‌کنم زیرا وی شخص بسیار لایق و خوبی هستند و همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند. تغییرات همیشه وجو دارد و در هر جایگاهی ممکن است شاهد تغییراتی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار