نماینده سابق مجلس گفت: کسانی که مردم را امر و نهی می‌کنند که از چه کسانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنند، خود را مجریان انتخاباتی کشور تلقی می‌کنند.

مابراهیم نکو در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اظهارنظر اخیر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه حضور روحانی در انتخابات 96 به مصلحت کشور نیست، اظهار داشت: مطرح کردن این گونه مسائل از تریبون مجلس توهین به آحاد جامعه است. 

نماینده سابق مجلس ادامه داد: کسانی که مردم را امر و نهی می‌کنند که از چه کسانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت و از چه کسانی عبور کنند، خود را عهده‌دار مسئولیت‌های همه دستگاه‌ها و مجریان انتخاباتی کشور تلقی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خودبزرگ‌بینی این افراد اجازه طرح چنین اظهارنظرهایی را می‌دهد، تصریح کرد: بهتر است این افراد اجازه تصمیم‌گیری را به مردم بدهند که بر اساس تکلیف خود انتخابات را مدیریت کرده و رقم می‌زنند.

نکو با تأکید بر اینکه خروجی اقدامات بزرگ و مهم روحانی در 4 سال آینده مشخص خواهد شد، خاطر نشان کرد: اگر کسانی که به ناحق از روحانی انتقاد می‌کنند در انتخابات 96 شرکت کنند و پیروز شوند، باید برای کشور به جهت مصایبی که در آینده پیش خواهد آمد، مجالس سوگواری برپا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار