سرمربی گیتی پسند اصفهان گفت: بعد از دو ماه دوری از مسابقات و حضور چند تن از بازیکنان تیم در تیم ملی کمی از شرایط مسابقه خارج شده بودیم.

رضا لک سرمربی گیتی پسند اصفهان  در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیروزی این تیم در مقابل توسعه الوند قزوین گفت: به هر حال بعد از دو ماه دوری از مسابقات و حضور چند تن از بازیکنان تیم در تیم ملی کمی از شرایط مسابقه خارج شده بودیم اما با تمرینات مناسب و آنالیز الوند قزوین،دوباره هماهنگی لازم را بدست آوردیم و توانستیم با فشار گذاشتن و کنترل تیم حریف آنها را خسته کنیم و نتیجه لازم را در هر دو نیمه کسب کنیم.

وی در خصوص مورنو بازیکن جدید تیمش که توانست 3 بار دروازه تیم الوند قزوین باز کند ادامه داد: مورنو خیلی دیر به ما اضافه شد و بدن سازی‌های تیم را از دست داد اما خوشبختانه با تمرینات مداوم اکنون 60 الی 70 درصد آماده است و دارد در تیم جا می‌افتد، وی در این دیدار هم به میدان رفت و توانست 3 گل به ثمر برساند.

سرمربی گیتی پسند اصفهان در مورد بازی آینده این تیم بیان داشت: همه بازی‌ها برای ما سخت است و تیم شهرداری ساوه هم تیم خوب و هماهنگی است، از امروز تمرینات خود را برای تقابل با آنها آغاز می‌کنیم و روی نقاط ضعف و قدرت خود کار می‌کنیم به هر حال این دیدار در زمین ما برگزار می‌شود و باید با یک نمایش خوب 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

رضا لک درپایان در پاسخ به سوالی در خصوص ملی‌پوشان گیتی‌پسند اظهار داشت: بازیکنان ملی پوش در بهترین شرایط در جام‌جهانی حضور داشتند و در شرایط خوبی به ما ملحق نشدن و مجبور هستیم با کم بازی دادن آنها را ریکاوری کنیم، البته این بازیکنان بسیار با تجربه هستند و مراقب شرایط خود و تیم گیتی پسند هستند و امیدوارم بتوانیم مسیر خود را در مسابقات لیگ ادامه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار