دومین نمایشگاه بررسی منظر شهری نیشابور با عنوان " چهره ابر شهر" درنگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان نیشابور گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه بررسی منظر شهری نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسئول مجتمع هاي فرهنگي و هنري  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور: نمایشگاه بررسی منظر شهری نیشابور حاصل تلاش جمعی از اساتید و دانشجویان رشته هنر است که شامل عکاسی و جمع آوری تصاویری از بافت معماری سنتی نیشابور و بافت جدید شهرسازی است.
حميد رضا آتشی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه جلب نگاه و توجه عامه مردم و مسئولین برای حفظ سرمایه های با ارزش نیاکان و جلوگیری از نابودی بافت و میراث سنتی ابرشهر است.
وی گفت: این نمایشگاه نگاهی دوباره و انتقادی به سیما و منظر شهر نیشابور به عنوان یکی از مهمترین شهرهای تاریخی ایران دارد که در آن آثار کریم اسکندری، موناهنرمند، سارامحبی راد، ساناز حسینی، شکوفه شجاعیان، سیدعلی حسینی ومهدیار زارعی در معرض دیدعموم قرار گرفته است.
نمایشگاه بررسی منظر شهری نیشابور از 24 تا 29 مهر  از  ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و ۱۶ تا ۱۹ عصر برای بازدید عموم علاقمندان درنگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان نیشابوردایر است.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار