دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول در هفته هشتم لیگ جزیره امشب ( دوشنبه) به مصاف یکدیگر می روند.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چهارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول باید به مصاف یکدیگر بروند. در حال حاضر تیم منچستر یونایند به سرمربی گری خوزه مورینیو نتوانسته است آنطور که باید ظاهر شود و با 13 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.

از طرف دیگر تیم لیورپول به سرمربی گری یورگن کلوپ وضعیت بهتری داشته و با 16 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد. 

در این مسابقه همه بازیکنان منچستر یونایتد در آمادگی کامل به سر می برند و لوک شا و هنریک میختاریان دو بازیکنی که از مصدومیت رنج می بردند نیز به این مسابقه می رسند.  در تاریخ لیگ جزیره،‌ لیورپول پیش از هر رقیبی ( 27 مرتبه) به منچستر یونایتد باخته است .

نکته قابل توجه دیگر در مورد این مسابقه این است که لیورپول هر چهار بازی اخیرش در لیگ برتر انگلیس را مقابل منچستر یونایتد مغلوب شده است. 

بهترین گلزنان تاریخ بازی های این دو تیم وین رونی ( 8 گل) و استیون جرارد ( 6 گل) هستند. البته وین رونی کاپیتان شیاطین سرخ از دوران اوجش فاصله گرفته است و در این بازی نیز باید روی نیمکت بنشیند.

این دو تیم تا به حال 48 مرتبه در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم منچستر یونایتد 27 پیروزی و لیورپول  13 پیروزی بوده است و تا به حال 8 بازی دو تیم به تساوی کشیده شده است.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار