رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت: مترو با مشکل جدی هدوی و یا سرفاصله قطارها بویژه در زمان پیک روبرو است.

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به یکی از مشکلات جدی مترو تهران، اظهار داشت: مترو با مشکل جدی هدوی و یا سرفاصله قطارها، بویژه در زمان پیک روبرو است.

وی با بیان اینکه شبکه حمل‌ونقل ریلی را توسعه داده‌ایم، افزود: در حال حاضر  هزار و 100 واگن داریم اما در راستای حل مشکلات موجود نیاز است که هزار واگن جدید در شبکه وارد کنیم چرا که خطوط جدید افزایش یافته و نیاز به ناوگان دارد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه امروزه استفاده مردم از مترو بسیار افزایش پیدا کرده است،تصریح کرد: بر اساس استاندارد هر قطاری باید حدود 750 هزار تا 800 هزار کیلومتر پیماش داشته باشد اما تعدادی از این قطارها به دلیل استفاده بیشتر از یک کیلومتر با مشکل مواجه شده‌اند به همین دلیل باید نوسازی شوند.

دنیامالی گفت: برای اینکه بتوانیم ناوگان مترو را نوسازی و همچنین سر فاصله قطارها را کاهش دهیم باید به شدت ناوگان ریلی را در شبکه توسعه دهیم چراکه یکی از گلوگاه‌های مهم در بخش مترو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار