اردبیل؛

اهتمام ویژه صدا و سیما به خبر مکتوب و سایت خبرگزاری

رئیس خبرگزاری سازمان صدا و سیما از راه‌اندازی خبرگزاری صدا و سیما در مراکز استان‌ها خبر داد و گفت: انتظار می‌رود مدیران خبر صدا و سیما نسبت به خبر مکتوب و سایت خبرگزاری اهتمام ویژه‌ی داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید مهرداد سیدمهدی دیشب در جمع مدیران خبر و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز اردبیل و باشگاه خبرنگاران جوان افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مطالبات خبرنگاران صدا و سیمای مرکز اردبیل و باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری می‌شود و در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و امیدواریم در آینده شاهد برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات خبرنگاران صدا و سیما باشیم.

وی با اشاره به اینکه اولویت صدا و سیما در پخش گزارش‌های خبری مردم محوری و بررسی مشکلات و دغدغه‌های مردم است٬ افزود: نیاز است در این زمینه مدیران خبر استانها و خبرنگاران اهتمام ویژه‌ای به حل مشکلات و دغدغه‌های مردم داشته باشند و انعکاس خبر نباید مسئول محور باشد.

رئیس خبرگزاری سازمان صدا و سیما با تمجید از مدیران خبر و خبرنگاران استان اردبیل در انعکاس خبر عزاداری ماه محرم به ویژه مراسم بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: در این زمینه بارها گزارش‌های فاخری از اردبیل در شبکه‌های سراسری پخش شد که تلاش مدیران و خبرنگاران صدا و سیمای اردبیل در این زمینه قابل تقدیر و قدردانی است.

سیدمهدی بیان کرد: استان اردبیل سوژه‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی برای گزارشهای فاخر در شبکه‌های سراسری دارد که نیاز است در این زمینه خبرنگاران و مدیران مرکز صدا و سیمای اردبیل و باشگاه خبرنگاران جوان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند چرا که سوژه‌ها و برنامه‌های اردبیل باید همیشه در شبکه‌های سراسری پخش شود.

وی از راه‌اندازی خبرگزاری صدا و سیما در مراکز استان‌ها خبر داد و اظهار کرد: انتظار می‌رود مدیران خبر صدا و سیما نسبت به خبر مکتوب و سایت خبرگزاری اهتمام ویژه‌ی داشته باشند و در این زمینه همگام با بسیاری از خبرگزاریها حرکت کنند.

رئیس خبرگزاری سازمان صدا و سیما تصریح کرد: یکی از اولویتهای صدا و سیما تولید مستندهای خبری است که باید خبرنگاران برای این امر آموزشهای مختلفی را ببینند تا با تولید مستندهای خبری فاخر بخش خبری صدا و سیمای اردبیل را تقویت کنیم.

سیدمهدی از برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنویسی و گزارشگری از مراکز استانها خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون در کشور و دنیا خبر مکتوب از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که نیاز است مراکز استانها در این زمینه تلاش و برنامه‌ریزی هدفمندی انجام دهند.

خبرنگاران صدا و سیمای اردبیل ظرفیت بالایی برای انعکاس و تولید گزارشهای فاخر دارند

مدیر خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با بیان اینکه خبرنگاران صدا و سیمای مرکز اردبیل ظرفیت بالایی برای انعکاس و تولید گزارشهای فاخر در بخشهای مختلف دارند٬ بیان کرد: اگر زمینه حمایتهای همه‌جانبه از خبرنگاران انجام شود و دغدغه‌ها و ‌مشکلات این قشر تلاشگر برطرف شود شاهد درخشش هر چه بیشتر خبر مرکز صدا وسیمای اردبیل در کشور خواهیم بود.

علی فهیمی افزود: بسیاری از اولویت‌های خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید گزارشهای خبری فاخر با محوریت فرهنگی و اجتماعی است و در این زمینه خبر اردبیل تمام تمهیدات لازم را انجام داده تا بتواند با تولید این گزارشها رضایت همه جانبه مردم را جلب کند.

وی با اشاره به اینکه صدا وسیمای مرکز اردبیل به ویژه در تهیه خبر در عزاداری ماه محرم و انعکاس رویداد بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی بسیار موفق بوده است٬ افزود: در این زمینه با همکاری و حمایت همه‌جانبه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل و تلاش مدیران و خبرگزاریها تجمع تاسوعا و عاشورای حسینی به نحو احسن در شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی انعکاس یافت که این امر قابل تحسین است.

مدیر خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل از برنامه‌ریزی برای تولید گزارشهای خبری با موضوعات مختلف در صدا سیمای مرکز اردبیل خبر داد و تصریح کرد:‌ خبر اردبیل با وجود محدودیت مالی توانسشه رضایت اقشار مختلف مردم را به خود جلب کند و در این زمینه تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با تولید گزارش‌هایی که با محوریت برنامه‌ها و مشکلات مردم است گام بزرگی در رضایت مردم برداریم.

فهیمی اظهار کرد: سایت خبرگزاری صدا و سیمای اردبیل نیز با اهتمام مدیرکل صدا سیمای مرکز اردبیل راه‌اندازی شده است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا جدیدترین خبرهای استان را در سریعترین زمان ممکن درج کنیم و بتوانیم رقابتی همه‌جانبه با سایر خبرگزاریها داشته باشیم.

وی افزود: خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل هم‌اکنون نسبت به سالهای گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته و انتظار می‌‌‌رود با برگزاری دوره‌ها‌ی آموزشی خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل تقویت شود که در این زمینه تمهیدات لازم و اساسی انجام شده است.

انتهای پیام/‌ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.