لرستان؛

بازپرداخت کمتر از 40 درصد اقساط تسهیلات مسکن مهر در لرستان

مدیر شعب بانک مسکن لرستان گفت: 30 تا 40 درصد افرادی که مسکن مهر خود را تحویل گرفته اند تسهیلات دریافت شده را بازپرداخت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غلامرضا حیدری در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به انباشت 320 میلیارد ریال معوقات تسهیلات مسکن مهر در استان اظهار کرد: بانک باید برای دریافت وجوه پرداختی، سند واحدهای مسکونی رادر رهن بگیرد که با توجه به اینکه تاکنون سندی برای این واحدها صادر نشده، این امر امکانپذیر نیست.
شهردار خرم آباد نیز گفت: صدور پایان کار واحدهای مسکن مهر منوط به داشتن استانداردهای لازم از جمله مجوزهای آتش نشانی و تاییدیه آسانسور و فضای کافی پارکینگ است.
یحیی عیدی بیرانوند افزود: در مواردی که نقص قانونی وجود دارد نمی توان پایان کار صادر کرد بنابراین باید پیگیری های لازم در این خصوص با جدیت و به صورت مستمر انجام شود تا موارد غیراستاندارد برطرف شده و پایان کار صادر شود.
وی اظهار کرد: در برخی نقشه های مسکن مهر، محل پارکینگ مشخص شده اما در عمل اجرا نشده و مادامی که این مشکلات وجود دارد شهرداری نمی تواند برای واحدهای مسکن مهر پایان کار صادر کند.
از مجموع 43 هزار و 894 واحد مسکن مهر سهمیه لرستان ،تاکنون 36 هزار و 16 واحد بهره برداری شده است.
انتهای پیام/ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار