تیم فوتبال مس کرمان در دیدار این هفته‌ی خود در خرم‌اباد و برابر تیم خیبر به تساوی بدون گل رسید تا با یک امتیاز از این بازی به کرمان بازگردد.

خیبر خرم‌آباد0-0 مس کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیم فوتبال مس در هفته‌ی دهم رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه تختی خرم‌اباد بازی سختی برابر خیبر داشت

هر دو مربی در این بازی با تفکر حفظ دروازه‌ی خودی به میدان رفتند و از همین رو بازی دو تیم بسیار کم افت و خیز و کم موقعیت دنبال شد و توپ‌ها بیشتر در میانه میدان ضربه می‌خورد.


در دقیقه‌ی 30 بازی احمد زنده‌روح با یک ضربه‌ی آزاد دروازه‌ی خیبر را تهدید کرد و در دقیقه‌ی 37 مهدی دغاغله در یک موقعیت تک به تک فرصت کافی برای گلزنی را برای مس داشت که با بی‌دقتی محض توپ را از دست داد.


بهترین موقعیت گل در نیمه‌ی دوم هم از آن مسی‌ها شد که دغاغله بازهم در یک موقعیت تک به تک نتوانست برای مس گلزنی کند تا بعد از خراب کردن این موقعیت جای خود را خط حمله به محسن دلیر دهد.

در 20 دقیقه‌ی پایانی بازی این تیم میزبان بود که کاملا جلو کشید و دروازه‌ی مس را مورد تهدید قرار داد اما رضا حیدری در چند نوبت در درون دروازه‌ی مس خیلی خوب واکنش نشان داد تا دروازه‌ی این تیم بسته بماند.

در دقیقه‌ی 83 یکی از بازیکنان خیبر با کارت قرمز از زمین اخراج شد اما با وجود این اتفاق و تعویض‌های مس که بیشتر تمایلات هجومی داشت بازهم تاثیری برای گلزنی مس نداشت تا این بازی در یک هوای رو به سر پائیزی با سردی پیگری شود و در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

با این تساوی مس سیزده امتیازی شد تا همان رتبه‌ی دهمی هفته‌ی قبل خود را حفظ کرده باشد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار