تعیین تکلیف استیضاح وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز هیئت رئیسه تعیین تکلیف می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: فعلاً موضوع استیضاح وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری مطرح نیست.
 
وی تصریح کرد: درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش ، تعدادی از استیضاح کنندگان امضای خود را پس گرفتند اما حداقل امضاء برای استیضاح وزیر وجود دارد.
 
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: دو نفر از همکاران هیئت رئیسه مکلف بودند تا موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش را بررسی کنند و در جلسه امروز به هیئت رئیسه گزارش خواهند داد.
 
وی افزود: در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس تصمیم گیری خواهد شد که درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش چه اتفاقی بیفتد.
 
نعمتی تصریح کرد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش هنوز اعلام وصول نشده است.
 
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره آخرین وضعیت پرونده های FATF (کارگروه ویژه اقدام مالی) و IPC (الگوی جدید قراردادهای نفتی) گفت: این موضوعات تحت نظارت مجلس است و اینگونه نیست که فکر کنیم مجلس نظارت نخواهد کرد چرا که مجلس در دستگاه نظارتی نظارت های خود را ادامه خواهد داد.
 
نعمتی اظهار داشت: نه تنها این موضوعات بلکه موضوعات متعدد دیگری که قابل نظارت است در مجلس باز است و نظارت مجلس ادامه خواهد داشت.
 
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره گزارش شش ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از روند اجرای برجام نیز گفت: این گزارش توسط کمیته هسته ای تهیه شده و باید به تصویب کمیسیون امنیت ملی نیز برسد و پس از آن در دستور کار هیئت رئیسه مجلس برای قرائت در صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار