تا زمانی که وضعیت مالکیت باشگاه نفت مشخص نشود، هیج پولی از سوی شرکت بهنام پیشرو کیش به بازیکنان و مربیان فصل گذشته پرداخت نمی شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند تن از اعضای فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران که مدت ها است برای دریافت مطالبات خود از این باشگاه هستند، در ادامه اقدامات خود، ظهر امروز در محل باشگاه حضور یافتند.

علی چینی، وحید امیری، مهرداد و مهدی خانبان محسن سیدی، غلامحسین حسنوی، شیری پزشک سال گذشته نفت، میثم جودکی، علی شاجانی افرادی بودند که امروز با حضور در باشگاه نفت، پیگیر مطالبات خود شدند با این وجود منصور عرفانیان نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش، مالک کنونی باشگاه نفت به صراحت اعلام کرد که تا زمانی که تکلیف واگذاری سند به صورت کامل مشخص نشود، نه تنها به نفتی های قدیمی بلکه به بازیکنان و کادرفنی فصل جاری تیم هم هیچ پولی پرداخت نمی شود چرا که مسئولان حامی مالی نفت نگران هستند تا اتفاقات زمان حضورشان در پرسپولیس بار دیگر تکرار شود و با وجود قولی که برای دریافت سند مالکیت باشگاه پرسپولیس دریافت و بر همین اساس نزدیک به 10 میلیارد هزینه کرده بودند، اما در پایان به هیچ جایی نرسیدند.

عرفانیان به علی دایی سرمربی کنونی نفت هم اعلام کرده با وجود هزینه شش و نیم میلیاردی از ابتدای فصل، دیگر قصد هزینه کردن برای تیم نفت را ندارد ،مگر اینکه مسئولان شرکت ملی نفت ایران، مالک قبلی باشگاه کلیه اسناد و حسابرسی ها را به مالک جدید واگذار کنند.

گویا قرار است منصور قنبرزاده مدیرعامل فصل گذشته نفت، تا ساعتی دیگر همراه با اسناد و مدارک حسابرسی در محل باشگاه حاضر شود و بر همین اساس به جز وحید امیری و علی چینی که محل را ترک کرده اند، سایر افراد همچنان در باشگاه نفت حضور دارند.

نفتی های قدیمی با خود عهد کرده اند تا زمانی که مطالباتشات را دریافت نکنند، هر روز به محل تمرین و باشگاه بروند تا شاید فرجی حاصل شود.

در همین ارتباط منصور عرفانیان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: موضع شرکت بهنام پیشرو کیش، در قبال پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی فصل گذشته نفت این است که ابتدا باید صورت حساب های مالی فصل گذشته به ما پرداخت شود و براساس این اسناد تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: باور کنید ما علاقه ای نداریم این دوستان با مشکل مواجه شوند اما باید راهکار پرداخت بدهی ها به درستی مشخص باشد. شرکت بهنام پیشرو نزدیک به سه ماه است که طبق توافق با کمیته واگذاری باشگاه نفت، مالکیت این باشگاه را به عهده گرفته اما تاکنون صورت حساب های گذشته نفت به ما نرسیده و تا زمانی که این اتفاق نیفتد، نمی توانیم طبق چهارچوبی مشخص بدهی را پرداخت کنیم. 

عرفانیان در پایان خاطر نشان کرد: یکی از شروط اصلی واگذاری باشگاه نفت، این بود که بلافاصله مطالبات پرداخت شود اما تاکنون ریز حساب ها را دریافت نکرده ایم که بتوانیم بدهی ها را بپردازیم. هر زمانی که روال قانونی کار طی شود ما هم بدون هیچ مشکلی، تعهداتمان را عملیاتی می کنیم. متاسفانه برخی بد قولی ها سبب شده ما حتی نسبت به هزینه کردن برای تیم فعلی نفت هم با مسائلی رو به رو شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.