عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال: نتایج قابل قبولی را در مسابقات بین المللی کسب کرده‌ایم اما تغییر در بدنه فوتسال کار اشتباهی است.

سعید نجاریان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ، در خصوص ورود افراد غیر فوتسالی به این ورزش گفت: فوتسال کشورمان توانست نتایج بسیار خوبی را در مسابقات جام جهانی و آسیایی کسب کند و سوال من اینجاست مگر نتایج فوتسال بد بوده است که می‌خواهند برای آن نسخه جدید بپیچند.


نتیجه‌ای که فوتسال بدست آورد یک اتفاق تاریخی بود که این نتیجه را مدیون تک‌ تك باشگاه‌ها و برنامه‌ریزی مسابقات لیگ هستيم. خصوصا امسال که توانستیم  هم قهرمانی آسیا کسب کنیم و هم مقام سومی جهان را که این موضوع نشان دهنده این است تغییر تحول در بدنه فوتسال کاری بیهوده است، اگر نتایج و عملکرد تیم فوتسال در مسابقات بین المللی خوب نبود آن موقع تغییرات منطقی بود.


وی در همین خصوص ادامه داد: زمانی هم که افتخاری وارد فوتسال شد، وی سابقه حضور در فوتبال را در کارنامه خود داشت و فکر میکنم فوتبالی  و فوتسالی بودن زیاد باهم فرقی نمی‌کند، این افراد می‌توانند به فوتبال و فوتسال کمک کنند و باعث پیشرفت آن بشوند.


عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال در خصوص عدم تمایل کفاشیان به کار در کمیته فوتسال بیان داشت: من فکر نمیکنم اینطور باشد به هر حال وی در فوتسال آسیا سمت دارد و می‌تواند به فوتسال كشورمان نيز كمك کند، با توجه به عنوانی که فوتسال کسب کرده است تصور نمی‌کنم این موضوع صحت داشته باشد.


نجاریان در پایان گفت: ورود افراد خارج از بدنه فوتسال بیشتر در حد حرف است و بعید می‌دانم  آقای تاج اجازه بدهند آدم غیر فوتبالی وارد فوتسال شود و ترکیب  فوتسال را برهم بزنند، کفاشیان بهترین گزینه برای سرپرستی کمیته فوتسال  است. به هر حال خانواده فوتسال یک نتیجه فوق‌العاده را کسب کرده است و این نتیجه سال‌های سال باقی می‌ماند و دیگر تکرار نمی‌شود، در هر صورت باید شرایط و امکانات خود را در نظر بگیریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار