سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح اصلاحیه دستورالعمل اعزام مأموران و هیئت‌های شهرداری به خارج از کشور به تصویب رسیدو مقرر شد اعضای شورای شهر یک هفته طرح را بررسی کنند.

تصویب طرح اصلاحیه دستورالعمل اعزام مأموران و هیئت‌های شهرداری به خارج از کشور

رضاتقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه دستورالعمل اعزام مأموران و هیئت‌های شهرداری تهران به خارج از کشور، اظهار داشت: این طرح به تصویب رسید اما قرار شد اعضای شورای شهر یک هفته این طرح را بررسی و نظر کارشناسی خود را در جلسه بعدی به شورا ارائه دهند.

وی به طرح الزام شهرداری تهران به توسعه و احداث چهار باب مدرسه علمیه در شهر تهران اشاره کرد و گفت: یک فوریت این طرح در دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورا به تصویب رسیده بود به همین دلیل شهرداری تهران بر اساس قانون وظیفه دارد تا زمین‌های مورد نیاز برای احداث مساجد و مدارس علمیه‌ را تأمین کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: قرار است با کمک شهرداری تهران و مشارکت‌های مردمی چهار باب حوزه علمیه در شهر تهران ساخته شود.

تقی‌پور با اشاره به بررسی لایحه طرح بوستان دانش‌ و طبیعت که توسط کمیسیون معماری و شهرسازی گزارش آن ارائه شده بود، گفت: باتوجه به اینکه این طرح مصوبه قبلی دارد اصل موضوع مورد تأیید است اما به دلیل اتمام جلسه مقرر شد که در جلسه‌ بعدی مشاور یک گزارش در خصوص این طرح ارائه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار