مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت در سه ماهه تابستان 143 عملیات امداد و نجات جاده ای نیروهای جمعیت هلال احمر همدان انجام شده است.

انجام 143 عملیات امداد و نجات جاده ای در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهروز کارخانه با اشاره به اینکه  در تابستان امسال تعداد 143 امداد و نجات جاده‌ای، 75 مورد مربوط به واژگونی، 51 مورد تصادف، یک عملیات مربوط به حریق و 27 مورد مربوط به سایر حوادث جاده‌ای بوده است افزود امداد و نجات کوهستان به صورت 24 ساعته توسط چهار تا هشت امدادگر فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه امداد و نجات کوهستان هلال احمر  در میدان میشان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند ادامه داد:در حوزه امداد و نجات کوهستان نیز 13 عملیات توسط نیروهای این سازمان انجام گرفته است.

کارخانه ای اظهار داشت در این مدت  93 نفر  توسط نیروهای این جمعیت اسکان جاده‌ای شده اند.

وی تعداد نیروهای عملیاتی 991 نفر در روز اعلام کرد و  یادآور شد: میانگین  مدت زمان رسیدن به محل حادثه در گذشته بیش از 10 دقیقه بوده که در سه ماهه تابستان این مدت زمان به 9 دقیقه و 30 ثانیه کاهش پیدا کرده است.

مدیر جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: در  سه ماهه  تابستان امسال 211 آمبولانس و 19 خودروی نجات به محل حادثه اعزام شده است.

وی ابراز کرد: تعداد نفرات حادثه دیده در جاده 338 مورد بوده که از این تعداد 38 مورد به صورت سرپایی درمان شده و 118 نفر از آن ها به بیمارستان انتقال  یافته و مابقی سالم بوده‌اند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.