انتشار تصاویر شخصی دختر 17ساله دردسرساز شد

یکی از معضلات شبکه های اجتماعی نشر تصاویر شخصی افراد مختلف در فضای مجازی است.

تصاویر شخصی دختر 17ساله دردسرساز شدبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر روزه در فضای مجازی تصاویر متعددی با عناوین خاص برای جلب تعداد اعضای بیشتر در حال باز نشر است. چند روز پیش تصاویر شخصی از دختر جوان بلاروسی در صفحات مختلف اجتماعی در حال دست به دست شدن است که وی را به عنوان جذابترین معلم ریاضی جهان معرفی می کند.

این دختر دانش آموز در مصاحبه با یکی از روزنامه های کشورش گفت؛ یک دختر 17 ساله که دانش آموز دبیرستان است چگونه می تواند معلم ریاضی باشد.

وی با ابراز ناراحتی از انتشار تصاویر شخصی خود در فضای مجازی در ادامه گفت؛ متاسفنه فضای مجازی مملو از دروغ است و با عنوان های دروغین زندگی شخصی افراد مختلف را به چالش می کشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
وقتیدر یکی از کشورها پسر 8 ساله ای زیر تیغ جراحی فوت میکند ، خانواده اش بالاخره هر جور حساب کنیم چه به برزخ برود و چه به بالاترین درجه بهشت ، از فوت پسر 8 ساله خود ناراحت میشوند . به پزشکی قانونی که میخواهند مراجعه کنند با موانع متعددی روبرو میشوند . به در پزشکی قانون که میرسند در بر روی انها بسته میشود و اجازه ورود به آنها نمیدهند .
و هزاران ظلم دیگر که خود تایید کننده این جمله میباشد : کل یوم عاشورا کل عرض کربلا .
ما همه فدای صراط مستقیم 14 معصوم . بالاخره شما برادر خود را در بغل خود از دست دادن اتفاق واقعی اش را دیده اید ؟ به رضوان هم که آنی برسد و خود بگوید من به رضوان رسیدم گریه نکن باز شما گریه میکنید . چون پای بند به دنیا هستید و فکر میکنید اگر کسی در این دنیا نباشد سطح بسیار پایینی از موجودیت است و باید برای نبودش گریه کنید در صورتی که فردی که پر میکشد به بالاترین سطح موجودیت نسبت به دنیا میرسد . با اعمال خود و نه اعمال دیگران ارتباط ایجاد کنید با عالم بعد از مرگ و حقایق را مشاهده کنید . نگاهتان به مسائل زیر و رو میشود و به حال من حسرت میخورید که چرا این وضعیت را ندارید . سوال میکنید که چه کار کنیم مثل تو شویم .
در صراط مستقیم بمانید و در حوزه خود فعالیت را افزایش دهید به نحوی که شبها از فعالیت مفید خود و اعمال واجب خوشحال بخوابید حتی اگر ظلم بر شما موقت برتری یابد سرانجام تاری دید کنار میرود .
Germany
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
خوبه هنوز خودتون تو متن نوشتین که دختره از انتشار عکسش ناراحته
بعد باز خودتون عکسش رو منتشر کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۵
این چیزا مد شده ، خودشون عکساشونو پخش میکنن بد خودشونو جوری نشون میدن که ناراحتن
Japan
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۵
خودش بوده خواسته جلب توجه کنه اصلاً اینقدرهاهم زیبا نیست
آخرین اخبار