انتخابات خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،رئیس خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان ۲۷ آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می‌شود.

محمد شکوهی‌فرگفت: اعضای خانه مطبوعات استان حداکثر تا 30 مهر ماه فرصت دارند جهت جهت عضویت در صندوق قرض‌الحسنه خانه مطبوعات کشور اقدام کنند.

رئیس خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان افزود: حداقل مبلغ جهت عضویت در این صندوق مبلغ یک میلیون ریال است که باید به شماره حساب "0220973014004" نزد بانک ملی شعبه تهران ویلا به نام آقایان "مصطفی کواکبیان و کاظم شاملو" واریز شود.

وی گفت: اعضای محترم خانه پس از واریز حق عضویت باید فیش واریزی خود را حداکثر تا صبح روز شنبه اول آبان ماه تحویل دفتر خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان دهند. لازم به ذکر است که باید نام شهرستان خود را روی فیش واریزی قید کنند.

شکوهی‌فر درباره انتخابات خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان، گفت: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان 27 آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان 27 آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
رئیس خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان گفت: 20 آبان‌ماه آخرین مهلت تکمیل پرونده، عضویت و اعلام کاندیداتوری جهت شرکت در انتخابات خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان است و تنها افرادی در این انتخابات حق رای دارند که عضویت آنها تا 20 آبان نهایی شده باشد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار