کرمان؛

چشمه‌های آبگرم ریگان به ثبت ملی می رسند

فرماندار ریگان گفت: چشمه های آبگرم گریچ ریگان ثبت ملی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امین باقری با اشاره به اینکه چشمه‌های آبگرم گریچ ریگان دارای خواص زیادی هستند ، افزود: لازم است مسئولان مربوطه با ثبت ملی این اثر در راستای فراهم آوردن زیرساخت‌ها و جذب گردشگر در این منطقه گام بر دارند.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان ریگان ظرفیت‌های متعددی در زمینه گردشگری از جمله آبگرم‌های طبیعی وجود دارد که با توجه به آغاز فصل گردشگری در ریگان این آبگرم‌ها رونق می‌گیرند.

باقری تصریح کرد: این آبگرم در 35 کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد، نیمی از جاده این محور آسفالت و مابقی آن در آینده زیرسازی و آسفالت می‌شود.

وی یادآورشد: چشمه‌های آبگرم شهرستان ریگان با دارا بودن خواص گوگردی طبق بررسی‌های کارشناسان در درمان انواع بیماری‌های پوستی، مفصلی وغیره تاثیر دارند.

باقری گفت: تاسیسات گردشگری، استخر، امکانات رفاهی و تفریحی، فضای سبز وغیره از مهمترین کمبودهای چشمه‌های آبگرم شهرستان ریگان است که با ایجاد و توسعه آن می‌توان بخش خصوصی را نیز در این مجموعه فعال کرد.

وی افزود: بخش خصوصی در زمینه فعالیت در این زمینه حمایت می‌شود تا رونق گردشگری ریگان دوچندان شود.

باقری شهرستان ریگان را قطب گردشگری شرق استان کرمان برشمرد و خاطر نشان کرد: ریگان با دو نوع آب و هوا یکی از شهرستان‌های منحصر به فرد در استان کرمان است.

فرماندار ریگان چشمه‌های آبگرم ریگان را یکی از عجایب گردشگری این شهرستان معرفی کرد و گفت: هر ساله تعداد زیادی گردشگر از این چشمه‌ها به دلیل اهمیت بالای درمانی بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار