نماینده مردم مشهد گفت: طرح ریزی برای گسترش فساد اقتصادی و خلق ثروت‌های بادآورده از روش‌های جریان فتنه است.

اکبری/ یونسی*****به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در صحن علنی امروز (یکشنبه، 25 مهر) اظهار داشت: قصد مقایسه چهره‌های فتنه 88 که فاجعه ناامنی نظام و هتک حرمت عاشورای 88 را آفریدند با چهره‌های نفاق بنی‌امیه ندارم اما روش‌های آنها برای مقابله با جبهه حق با روش‌های فتنه 88 و چهار تن از سران آن را در مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان می‌کنم.

وی با بیان اینکه طی 30 سال گذشته برخی از سران فتنه کوشیدند سابقه‌داران انقلاب را از پشت سر ولایت و آرمان‌های انقلاب دور کنند، اظهار داشت: فریب و جذب آقازاده‌های بزرگ اسلام، از روش های معاویه برای تضعیف امیرالمومنین علی (ع) بود.

کریمی قدوسی با تأکید بر اینکه استفاده از جاذبه‌های جنسیتی و وصلت‌های فامیلی برای حفظ فامیل‌های ثروت و قدرت است، یادآور شد: دختر می‌دادند پسر می‌گرفتند، پسر می‌گرفتند و دختر می‌دادند وبعضا نفوذی می‌فرستادند و وصلت‌های تشکیلاتی توسط جریان فتنه همیشه در دستور کار آنها بود تا فامیل‌های ثروت‌های خانواده های قدرت را به این وسیله با هم پیوند دهند.

وی افزود: وضع حقوق‌های نجومی، تسهیلات چند هزار میلیاردی به خواصو  طرفداران خودشان، طرح ریزی برای گسترش فساد اقتصادی، خلق ثروت‌های بادآورده، از دیگر روش‌های جریان فتنه است.

نماینده مردم مشهد گفت:در آن دوران از روش موثر زر برای جذب اصحاب مسلم بن عقیل و سپاه امام حسن (ع) استفاده می‌شد و امروز با وضع حقوق‌های نجومی تسهیلات چند هزار میلیاردی به خواص، خلق ثروت‌های باد آورده در آن زمان موثر واقع شد و عاشورای 61 را تکرار کرد که نهایتا باعث شد حرم سیدالشهدا را به اسارت گرفتند.

کریمی قدوسی با اشاره به قدرت نفوذ بیگانگان و امپراطوری رم غربی توسط معاویه برای دشمنی با امیرالمومنین ادامه داد: آن زمان معاویه از نفوذ بیگانگان بهره گرفت و در فتنه 88 هم شرایطی پیش آمد که یکی از سران فتنه با ملک عبدالله جلسه‌‌‌‌ای در ریاض برگزار کرد و یک میلیارد دلار از او کمک دریافت کرد همچنین با سازمان نظام سرمایه‌داری جلسه گذاشت و از آنها خواست اگر کار ما در فتنه پیش رفت از شما می‌خواهیم به ایران حمله نظامی کنید.

نماینده مردم مشهد در بخش دیگر از سخنانش گفت: خلع سلاح، محاصره و تحریم، سوت و کف و هلهله از جمله مواردی بود که اجازه ندادند سخن حق به ذهن و فکر مردم برسد. اقتدار و جانفشانی‌های نیروهای مسلح اجازه نداد فاجعه‌ای شوم مجددا تکرار شود.

وی ادامه داد: اگر در فتنه 88 خواص به موقع عمل می‌کردند این فتنه 8 ماه طول نمی کشید،‌ خون‌هایی ریخته نمی‌شد و آبروی نظام زیر سوال نمی‌رفت که ولی امر مسلمین هم در این باره فرمود کسی که در این فتنه سکوت کرده در طولانی شدن این فتنه نقش داشته است.

کریمی قدوسی در پایان با تذکری به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: نظرسنجی‌های عمومی نشانگر آن است که به مصحلت کشور نیست که شما در انتخابات سال 96 وارد شوید. حتی شما در این زمینه مردد هستید از شما خواهشمندم این تردید را به یقین تبدیل کنید و کشور را از بن‌بست نجات بدهید تا ایران در مسیری که ملت خواستار ‌آن است قرار بگیرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار