40 درصد از مکالمات بین المللی قاچاق است

مدیر کل امور تجاری شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: روزانه چهار تا پنج میلیون دقیقه ترافیک بین المللی از راه گیت های زیرساخت با دیگر کشورها رد و بدل می شود.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید میرزایی، مدیر کل امور تجاری شرکت ارتباطات زیرساخت در رابطه با میزان انتقال غیرمجاز مکالمات تلفنی بین‌المللی کشور اعلام کرد: مکالمات بین‌الملل حق حاکمیتی دولت است و شرکت ارتباطات زیرساخت به نمایندگی از دولت، گیت‌هایی را قرار داده که حالت مجاز ترافیک بین‌الملل باید از این گیت‌ها عبور کند و هر ترافیکی که خارج از این گیت‌ها رد و بدل شود غیرمجاز است.

40 درصد از مکالمات بین المللی قاچاق است

مجید میرزایی درباره آمار مکالمات تلفنی بین‌المللی گفت: تقریبا روزی چهار تا پنج میلیون دقیقه ترافیک بین المللی از طریق گیتهای زیرساخت با سایر کشورها و به‌ویژه کشورهای همسایه رد و بدل می‌شود و حدود ۴۰ درصد از کل ترافیک کشور به صورت غیرمجاز انتقال پیدا می کند.


وی با تاکید بر اینکه سودجویان همواره به روال کار غیرمجاز خود ادامه می دهند گفت: برای مقابله با این پدیده راهکارهایی را نیز استفاده می کنیم که انشالله از این عملکرد سودجویان جلوگیری خواهد شد.

میرزایی همچنین با بیان اینکه آمار دقیق ترافیک قاچاق مشخص نیست، افزود: سرویس پرفیکس ۰X۰ از جمله ۰۲۰، ۰۳۰، ۰۴۰، ۰۵۰، ۰۶۰ و سرویس IP to IP - همان مکالماتی که با کارت از ISP ها (ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی- خریداری می‌شود) را در کنار سرویس ۰۰ برای ساماندهی ترافیک بین الملل ایجاد کردیم و با این کار بخش قابل توجهی از ترافیک شبکه بین الملل ساماندهی شده و از گیتهای زیرساخت منتقل می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار