هفته هشتم لالیگا

رئال بتیس 1 رئال مادرید 6/فتح سویل به دست شاگردان زیدان

شنبه شب در ادامه بازی های هفته هشتم لالیگا، رئال مادرید میهمان بتیس بود که در پایان با نتیجه پرگل 6 بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه رقابتهای هفته هشتم لالیگای اسپانیا ، تیم رئال مادرید در ورزشگاه بنیتو ویامارین در شهر سویل به مصاف تیم رئال بتیس رفت که در نهایت با نتیجه شش بر یک میزبانش را در هم کوبید.

دقیقه چهار رئال به گل اول رسید. ارسال ضربه ایستگاهی عالی کروس از سمت راست با ضربه سر واران پیش تاخته وارد دروازه بتیس شد تا در همین ابتدای کار زیدان کمی نفس راحت بکشد. مدافع فرانسوی در دو بازی خارج از خانه اخیر تیمش گلزنی کرده است.

دقیقه 32 روی اشتباه خواکین، توپ به کروس رسید و او به سرعت به سمت محوطه بتیس رفت و با یک پاس زیبا بنزما را در حالت تک به تک قرارداد و او هم توپ را به مرکز دروازه آدان فرستاد و گل دوم هم به ثمر رسید.

دقیقه 39 هم روی حرکت و ضربه بنزما توپ در موقعیت مشکوک به آفساید درون محوطه به مارسلو رسید و ضربه چکشی او گل سوم را برای لوس بلانکو به همراه داشت.

در دقیقه 45 ایسکو گل چهارم را هم زد. حرکتی که از زمین خودی توسط په په آغاز شد و در نهایت روی پاس تک ضرب عالی رونالدو به دهانه دروازه به په په رسید و این مدافع پیش تاخته نیز توپ را به ایسکو پاس داد تا هافبک اسپانیایی به راحتی دروازه خالی را از چند قدمی باز کند.

دقیقه 55 روی پاس دیدنی خواکین برای کخودو او از دورن محوطه جریمه گل اول بتیس را به ثمر رساند.

دقیقه 61 ایسکو گل دوم خودش و پنجم رئال را به ثمر رساند. روی ضد حمله ای دیگر، توپ در سمت راست به رونالدو رسید و ارسال ستاره پرتغالی با عبور از مقابل بنزما، در گوشه محوطه به ایسکو رسید تا این بازیکن خوش نقش با یک ضربه فنی و تماشایی توپ را به گوشه بالای دروازه آدان بفرستد.

دقیقه 87 موراتای تازه وارد پشت محوطه پاسی به رونالدو می دهد و او با یک حرکت پا به توپ زیبا و یک ضربه استاده حساب کار را 6 بر 1 می کند.

 در جدول رده بندی، رئال مادرید با کسب 18 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به اتلتیکو در جایگاه دوم است و بتیس با 8 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار