طاهری: ما به راحتی از نویدکیا نمی گذریم/ ورزشگاه نقش جهان به زودی افتتاح می شود

مدیر عامل تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم نویدکیا سرمایه سپاهان است و به راحتی از این سرمایه نمی گذریم.

محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به نظرم بازیکنان تیم تلاش خود را کردند اما در نهایت نتوانستند از موقعیت ها استفاده کنند و نتیجه بازی را به حریف واگذار کردند. 

وی درباره اینکه برخی بازیکنان مانع خداحافظی نوید کیا در پایان بازی شدند، بیان کرد: من هم از برخورد بازیکنان تعجب کردم و در نهایت معلوم نشد خداحافظی نوید کیا به چه صورت شد. نوید کیا امروز صبح درخواست خداحافظی داده بود و حتی تا قبل از بازی تمام تلاش خود را برای منصرف کردن وی به کار گرفتم اما وی اصرار به کناره گیری از فوتبال را داشت. 

مدیر عامل تیم سپاهان در ادامه عنوان کرد: به هر حال ما نخواستیم که نوید کیا از فوتبال خداحافظی کند و خودش تصمیم به کناره گیری از فوتبال گرفت. براین اساس ما تابع تصمیم نوید کیا هستیم. 

طاهری درباره اینکه قرار است از نویدکیا در کادر مربیگری استفاده شود،تصریح کرد: ویسی سرمربی تیم باید در این مورد تصمیم بگیرد . اگر ویسی خواهان حضور نویدکیا در جمع کادر فنی باشد مقدمات این کار را فراهم می کنیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: محرم نوید کیا سرمایه باشگاه سپاهان است و ما به راحتی از این سرمایه نمی گذریم. براین اساس قصد داریم وی را به کلاسهای مربیگری بفرستیم تا در آینده از تجربیات و دانش وی برای پیشبرد اهداف سپاهان استفاده کنیم. 

طاهری درباره پیش بینی اش از آینده سپاهان گفت: ما تیم جوانی داریم و به این امید زنده هستیم که با بازیکنان جوان نتایج خوبی در لیگ کسب کنیم. 

مدیر عامل سپاهان در پایان درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان خاطر نشان کرد: طبق اظهارات سبحانی مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه این ورزشگاه در حال تکمیل شدن است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بازی جام حذفی تیم ما مقابل پارس جنوبی در این ورزشگاه برگزار می شود. به هرحال 90 درصد ورزشگاه آماده است و فقط ریزه کاری ها مانده که به زودی انجام می شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار