ورودی میدان جلوخان مسجد جامع تا پایان مهرماه تکمیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر طرح احیای میدان امام علی (ع) گفت: ساخت ورودی میدان جلوخان مسجد جامع در ورودی هاتف و ولیعصر با هزینه 1.5 میلیارد تومان در دست اجراست و تا پایان مهر سال جاری تکمیل می شود.

بابک کاویان افزود: عملیات اجرایی مرحله سوم میدان امام علی(ع) شامل طرح میدان جلوخان مسجد جامع و طرح های پیرامونی میدان در دستور کار است و میدان جلوخان مسجد جامع به وسعت 20 هزار مترمربع در 6 قطعه در حال احداث است.

وی به احداث موزه میدان امام علی(ع) اشاره و بیان کرد: احداث و مرمت موزه میدان امام علی(ع) در سرای خیار سابق از جمله طرح های داخل میدان جلوخان است که در 2 قسمت مرمت و نوسازی در حال اجراست.

مدیر طرح میدان امام علی(ع) گفت: قسمت نوساز موزه میدان امام علی(ع) به مساحت 2 هزار و 150 متر در 3 طبقه در حال احداث است و تاکنون مراحل سفتکاری طرح 80 درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه فضای زیرین میدان جلوخان به مساحت 5 هزار مترمربع با کاربری تجاری در ضلع شمال شرقی میدان ساخته می شود بیان کرد: مرحله اول طرح فضای زیرین میدان به مساحت 1600 مترمربع در 9 ماه آینده تکمیل می شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.