سه قناص تروریست که توسط رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء به اسارت گرفته شدند؛ در اعترافات خود از کمک‌های بی‌دریغ دولت ترکیه به تروریست‌ها پرده برداشتند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای مقاومت اسلامی نُجَباء هفته گذشته در عملیاتی تحت عنوان "محرم" پس از پیشروی در جنوب حلب سوریه، وارد منطقه "الشیخ سعید" شد و رزمندگان در این عملیات، توانستند سه تروریست قناص جبهة النصرة که در ساختمان‌های متروکه و تخریب شده مخفی شده بودند را به اسارت خود درآورند.

مسئول پشتیبانی لجستیکی و تسلیحاتی نُجَباء در این عملیات، دستاورد یاد شده را به روح پر فتوح شهدای مدافع حرم علی الخصوص فرمانده شهید "حمودي دیالی" تقدیم کرد که یکماه قبل در الراموسة آسمانی شد.

بر اساس این گزارش، در میان سه اسیر جبهة النصرة دو برادر به نام‌های حسین علقوم محمد و حسن علقوم محمد نیز حضور داشتند که در بازجویی‌ها به کمک‌های بی‌دریغ دولت ترکیه اعتراف کردند.

آنان در مقر مقاومت اسلامی نُجَباء واقع در حلب اظهار داشتند که تروریست‌ها در غالب مجموعه‌های 100 نفره برای آموزش نظامی (با اسلحه‌های کلاشینکف، دوشکا و ...) به شهر "غازی عنتاب" ترکیه اعزام می‌شوند.

قناص‌های تروریست همچنین اعلام کردند که در زمان دوره‌های آموزشی که 15 تا 50 روز به طول می‌انجامید؛ علاوه بر حقوق ماهانه خود، پس از هر دوره بصورت متغیر بین بازه 25 هزار الی 50 هزار لیره سوریه از دولت آنکارا دریافت می‌کردند.

گفتنی است، پیش‌تر نیز هشت تروریست دیگر جبهة النصرة توسط مقاومت اسلامی نُجَباء در حومه حلب دستگیر شده بودند.

اعترافات سه تک‌تیرانداز جبهة النصرة در حلب/ مادرانه‌های آنکارا برای تروریست‌ها + تصاویر

انتهای پیام/
برچسب ها: سوریه ، نجباء ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۵
معلوم نیست اردوغان کی میخواد دست از این کارا برداره، کودتای ترکیه هنوز براش درس عبرت نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۵
حکومت ترکیه ، باید از این همه جنایت و کشتار مردم سوریه شرم کند . بالاخره اوضاع تا ابد همینطور نخواهد بود ، آن وقت باز پرداخت این جنایات دامن آنها را خواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۵
آخرش ما نفهمیدم اردوغان سر پیاز یا ته پیاز،خیلی بیشعور نفهمه آخ تو چیکار مردم مظلوم سوریه داری نادان درس عبرت نگرفتی از کودتا واقعا که خیلی احمقی اردک غان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۵
سیاسیون ما در روابط خیلی حواسشونو جمع کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
ای اردوغان ملعون
لعنت لعنت لعنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
لعنت خدا بر خردوغان دروغگو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
مرگ بر اردوغان دروغگو.مرگ بر دیکتاتورکثیف.خدا لعنتت کند.ظلم ظالم به خودش برمیگرده
آخرین اخبار