بندرعباس؛

ثبت نام اینترنتی بیش از 178 هزار خانوار در سرشماری

از آغاز نام نویسی اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 تا کنون 178 هزار و716 خانوار هرمزگانی به روش اینترنتی نام نویسی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،اکبر سلجوقی معاون فنی و آموزش ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 هرمزگان گفت :این آمار 34 درصد از خانوارهای هرمزگانی است.
وی افزود: شهرستان بستک با 16 هزار و 700 خانوار در رتبه نخست وشهرستان های جاسک و سیریک نیز در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.
معاون فنی و آموزش ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 هرمزگان گفت:137دفتر ICT روستایی (دفاتر مخابرات روستایی سابق) ، مدارس و دهیاری های و خانه بهداشت ها از شنبه سوم مهرماه به صورت رایگان اطلاعات خانوارها را در سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت می کنند.
سلجوقی افزود : سرپرست خانوارها یا یکی از اعضای هر خانوار می توانند با همراه داشتن کد ملی و کد پستی و اطلاعات آدرس محل سکونت خانوار، اطلاعات خانوار را در پایگاه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 ثبت کنند.
وی گفت : هر خانوار پس از ثبت اطلاعات یک کد ثبت اطلاعات دریافت می کنند که باید در مرحله سرشماری میدانی و حضوری به مأموران آمارگیر ارائه کنند.
از 28مهرماه مرحله میدانی سرشماری با حضور 478مأمور آمارگیر به مدت یک ماه در شهرها و روستاهای هرمزگان اجرا می شود.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.