بادستگيري پنج قاچاقچي، 113 كيلوگرم ترياك دراستان كشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرمانده انتظامي استان سمنان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پي اقدامات گسترده اطلاعاتي اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، شبكه¬اي از قاچاقچيان موادمخدر شناسايي شد.
سردار روح الامین قاسمی به دريافت خبر انتقال محموله موادمخدر توسط اعضاي اين باند اشاره و خاطرنشان كرد: قاچاقچيان، محموله‌اي را از سيستان و بلوچستان بارگيري و به مقصد استان گلستان منتقل مي كردند.
وی به شناسايي كامل مسير تردد سوداگران مرگ و هماهنگي¬هاي لازم اطلاعاتي و عملياتي با پليس مبارزه با موادمخدر شرق تهران اشاره و تصريح كرد: دو تيم ويژه اين پليس به همراه اكيپ اعزامي پليس سمنان در محدوده شهرستان ورامين مستقر شدند.
سردار قاسمی خودروهاي قاچاقچيان كه يك دستگاه سواري پژو با سه نفر سرنشين و يك دستگاه تريلي با دو سرنشين بود، 15 دقيقه بامداد امروز به محل استقرار ماموران رسيد و در عمليات ضربتي پليس توقيف شد.
فرمانده انتظامي استان سمنان به دستگيري پنج قاچاقچي اشاره و تصريح كرد: در بازديد از تريلي توقيفي 113 كيلوگرم ترياك كشف شد.
وی از اشراف كامل اطلاعاتي پليس و مبارزه مستمر با سوداگران مرگ خبر داد و به عموم مردم توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت¬هاي مشكوك و غير قانوني در اين زمينه مراتب را با مركز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.
انتهای پیام/ م

برچسب ها: کشف ، 113کیلوگرم ، تریاک ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.