مدیران شرکت خدمات رایانش ابری سیلزفورس خبر خرید توییتر را تکذیب کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ تاکنون تمام اخبار مربوط به خرید شبکه اجتماعی توییتر از سوی سیلزفورس، گوگل، والت‌دیسنی و ... برای خرید توییتر تکذیب شده است.


"مارک بنیوف،" مدیر اجرایی سیلزفورس، اخبار منتشر شده در مورد خرید توییتر از سوی این شرکت را تکذیب و اعلام کرد توییتر مناسب کارهای سیلزفورس نیست.

بنیوف در گفتگوی با نشریه تایمز گفت شرکت سیلزفورس هیچ برنامه‌ای برای خرید توییتر نداشته است. در هفته‌های اخیر خبرهایی در مورد احتمال این معامله منتشر شد و برخی تحلیل‌گران نیز چنین اقدامی را حرکتی نامناسب با فعالیت‌های تجاری سیلزفورس توصیف کردند.

"جک دورسی،" مدیراجرایی توییتر، با مشکلات متعددی از جمله کاهش تعداد کاربران، زیان سنگین مالی و از دست دادن توان رقابت با دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت مواجه است. 

دورسی ناچار است اگر گزارش مالی سه ماهه بعدی توییتر که اواخر اکتبر منتشر می‌شود، ضعیف باشد درباره ادامه همکاری خود با این شرکت تجدیدنظر کند. 

توییتر در سال 2006 پایه‌گذاری شد و خیلی زود به شهرتی جهانی دست یافت. توییتر در سال‌هایی نه چندان دور موقعیتی منحصر به فرد و با نفوذ در اکوسیستم رسانه‌ای جهان ایفا می‌کرد. اما توییتر از همان روزهای نخست نیز با چالش‌های مدیریتی دست به گریبان بود و سپس به دلیل ناتوانی در ابداعات و ارائه محصولات جدید مورد انتقاد قرار گرفت. این اواخر هم از دست دادن کاربران توییتر به مشکلات این شرکت دامن زد.

هر سهم توییتر با 5 درصد سقوط در معاملات روز جمعه 16 دلار و 88 سنت ارزشگذاری شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار