جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان مرکزی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و جمعی از مسولین استان در تهران آغاز شد .

برگزاری جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان در تهران
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان مرکزی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و جمعی از مسولین استان مرکزی در تهران آغاز شد .
در این جلسه محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهوری تأکید کرد: حرکت به سمت سرمایه‌گذاری در فعالیت اقتصادی و بسیار سودآور محیط زیست محور از برنامه‌های دولت تدبیر و امید در استان مرکزی است.
شریعتمداری اهمیت و علاقه مردم ایران اسلامی به استان مرکزی را به عنوان زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و بسیاری از علمای اسلام از جمله آیت‌الله اراکی یادآور شد و گفت: شرایط مطلوب صنعتی و اقتصادی استان، ویژگی خاص استان مرکزی است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری رتبه پانزدهم استان در میزان سپرده‌گذاری، شرکت‌ها و نواحی فعال صنعتی و ظرفیت معدنی قابل ملاحظه را از مهمترین ظرفیت‌های استان مرکزی برای سرمایه‌گذاری برشمرد و ادامه داد: باید روند رشد تولید ناخالص داخلی استان افزایش یابد.
وی گفت: مرمت و بازسازی بافت‌های تاریخی، احیای تالاب میقان که احیای استان مرکزی است، کاهش آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی، آبرسانی، بازچرخانی آب با تکمیل ظرفیت‌های تصفیه‌خانه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی از جمله تدابیر و برنامه‌های دولت یازدهم برای پیشرفت و آبادانی استان مرکزی است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری با اشاره سابقه قوی فرهنگی استان مرکزی گفت: پتانسیل‌های خوبی در توجه به مسائل فرهنگی و سرمایه‌گذاری در این حوزه سود آور وجود دارد.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.