زوج جدید در خط حمله آبی ها

سرمربی استقلال در نظر دارد امروز برای اولین بار از یک زوج جدید در خط حمله تیمش استفاده کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان این امکان وجود دارد دیدار  امروز استقلال و سیاه جامگان، پایان ماه‌های سخت آرش افشین در استقلال باشد.

آرش افشین که در ابتدای فصل به عنوان سهمیه آزاد و غیر لیگ برتری، همزمان مورد توجه دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال بود تصمیم گرفت به پیشنهاد منصوریان جواب مثبت بدهد اما این بازیکن به جای ترکیب تیم ملی، به سکوهای ورزشگاه آزادی منتقل شد.

این بازیکن در ترکیب اصلی استقلال قرار نگرفت و هفته‌های اول و سوم، به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و پس از هفته سوم، روی سکوها رفت و از لیست 18 نفره هم خارج شد.

در حال حاضر علی قربانی، بهترین گلزن و مهاجم استقلال در این فصل دچار آسیب دیدگی شده و منصوریان سرمربی آبی ها گزینه چندانی برای جانشینی او در اختیار ندارد.

منصوریان برای حفظ سیستم دو مهاجمه که در بازی‌های اخیر جواب داده، یا باید جابر انصاری را به خط حمله ببرد و کنار رضایی بازی بدهد و یا آرش افشین را برای اولین بار، در ترکیب استقلال بگذارد. البته این نکته را باید در نظر گرفت که موقعیت‌های پرتعدادی که انصاری در بازی‌های گذشته خراب کرده، باعث شده منصوریان زیاد برای این پست به او اطمینان نداشته باشد و احتمالا، افشین را به او ترجیح می‌دهد.

مصدومیت قربانی حضور افشین در لیست 18 نفره استقلال را قطعی کرده و او در یک قدمی بازی در ترکیب اصلی هم قرار گرفته است. فرصتی که اگر افشین آن را از دست بدهد، به نوعی این بازیکن باید به فکر جدایی از جمع آبی ها و البته منتظر یک تیم جدید برای نیم فصل دوم باشد.

 با این تفاسیر منصوریان تصمیم دارد برای اولین بار در این فصل از زوج کاوه رضایی و آرش افشین در خط حمله تیمش استفاده کند. البته این 2 نفر در این فصل چند بار از اواسط مسابقه کنار هم قرار گرفته اند اما این بار افشین از ابتدای بازی به کار گرفته می شود.

در هر صورت باید دید که منصوریان در دیدار امروز چه تصمیمی را لحاظ خواهد کرد آیا سرمربی آبی ها از زوج خط حمله جدید استفاده خواهد کرد و یا همانند گذشته رضایی و انصاری را در کنار یکدیگر قرار خواهد داد.

سیاه جامگان این فصل با 10 گل خورده، دومین خط حمله ضعیف لیگ برتر است و می‌تواند سکوی پرتاب افشین از سکو، به زمین چمن باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار