مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، از راه اندازی ۳۰ موکب به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در همدان خبر داد.

30 موکب میزبان زائران حسینی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی، گفت: امسال استان همدان به عنوان یک اقدام بزرگ فرهنگی با حضور روحانیون و مبلغین اقدام به راه اندازی 30 موکب به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه پیاده روی و همایش اربعین مساله بسیار مهمی در دنیای اسلام است، افزود: این همایش اقتدار شیعه است که تک تک زائران در آن نقش دارند و باید از تمام تلاش برای برگزاری با کیفیت آن استفاده شود.

دشتکی تصریح کرد: همچنین در اربعین حسینی امسال اجتماع عظیم هیات حسینی در مرکز استان برگزار و لبیک یا حسین سر می دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا در میان مسلمانان همانند چراغی فروزان است، اظهار کرد: قرار دادن محبت اهل بیت(ع) در دل فرزندان، مهم‌ترین رسالت والدین در قبال ترویج فرهنگ عاشورایی در عرصه‌های مختلف است.

حجت الاسلام دشتکی، از فعالیت بیش از 1800 مسجد در دو هزار و 200 نقطه از استان همدان در راستای ترویج فرهنگ  عاشورا در ایام محرم و صفر امسال خبرداد و خاطرنشان کرد: همچنین 1700 مبلغ در این ایام به حسینیه ها، تکایا و مساجد استان ازاعزام می شوند.

وی گفت: 10 هزار نفر در شبکه های تبلیغی مادحین و معتمدین عضو هستند که برنامه های تبلیغی محرم و صفر استان را مدیریت و برنامه ریزی می کنند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.