با توجه به مشکلات شدید مالی تیم سیاه جامگان احتمال قطع همکاری وی با تیم سیاه جامگان پس از بازی با استقلال زیاد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دوستان نزدیک به فرهاد کاظمی معتقدند، اگر هر بازی دیگری به غیر از دیدار مقابل استقلال، پیش روی تیم سیاه‌جامگان بود، کاظمی قید بازگشت به مشهد را می‌زد اما چون تیمش باید به مصاف استقلال برود، این دیدار آنقدر برایش مهم است که بی‌خیال قهر شد و به محل تمرین سیاه‌جامگان برگشت.

کاظمی به دلیل بدقولی مسئولان باشگاه و بی‌پولی که گریبان این تیم را گرفته از سیاه‌جامگان قهر کرده بود. شنیدیم بعد از بازی روز شنبه، کاظمی قصد دارد مصاحبه تندی علیه برخی انجام دهد، از طرفی احتمال می رود در صورتی که بعد از بازی با استقلال پول به حساب کادر فنی و بازیکنان سیاه جامگان پول واریز نشود احتمال جدایی فرهاد کاظمی از این تیم زیاد خواهد بود.

البته طبق شنیده های ما مسئولان باشگاه در مصاحبه هایشان به طور مکرر خبر جدایی فرهاد کاظمی از این تیم را تکذیب می کنند، این در صورتی است که خود سرمربی و دستیاران بد جور از مشکلات شاکی هستند به طور قطع و یقین بعد از بازی این تیم با استقلال شاهد اتفاقات عجیب و قریبی در این باشگاه نوپا مشهدی خواهیم بود.

تاجدار: پس از بازی با استقلال کاظمی مسائل را بازگو خواهد کرد

سلمان تاجدار در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره افشاگری فرهاد کاظمی پس از بازی با استقلال گفت: به طور حتم پس از بازی با استقلال فرهادکاظمی در خصوص مشکلات مالی اخیر باشگاه و ناتوانی مسئولان در قبال پرداخت مطالبات کادر فنی صحبت های زیادی را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: در صورتی که تا امشب به حساب بازیکنان و کادر فنی پول واریز نشود، مانند دفعه قبل از این تیم کناره گیری خواهد کرد و به طبع آن چند بازیکن هم از این تیم جدا خواهند شد. در آن صورت شیرازه تیم سیاه جامگان در ادامه فصل از هم پاشیده خواهد شد.

مربی تیم سیاه جامگان در مورد اینکه در صورت جدایی کاظمی از این باشگاه برای دریافت مطالبات مالی اش به کمیته انظباطی شکایت می کند یا خیر، گفت: اول باید دید کاظمی در این تیم می ماند یا خیر،اگر با این تیم قطع همکاری کند 100 درصد برای دریافت مطالبات لیگ پانزدهم و این فصل از سیاه جامگان به کمیته انظباطی شکایت می کند تا بتواند حق و حقوق خود را به طور کامل دریافت نماید.

تاجدار در پایان درخصوص بازی این تیم با استقلال خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تیم استقلال تهران در دو بازی اخیرش مقابل تیم های ذوب آهن و ملوان نوین انزلی به پیروزی رسیده است به طور حتم در این دیدار هم برای کسب 3 امتیاز به مشهد خواهد آمد تا بتواند به روند روبه رشدش ادامه دهد البته باید تاکید کنم ما هم تیم دست و پا بسته ای مقابل این تیم نخواهیم بود،از طرفی انگیزه فراوانی در بازیکنان تیم وجود دارد تا بتوانند پس از چند هفته که در کسب پیروزی ناموفق بودند این تیم را شکست دهند. امیدوارم با توجه به اینکه این بازی در شهر مشهد و با حضور پر شور هواداران فوتبال دوست مشهدی برگزار می شود بتوانیم تیم استقلال را در ورزشگاه ثامن شکست دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار