بسته اینستاگردی؛

مراسم نذری پزان احسان علیخانی/توصیه آناهیتا همتی به حفظ آثار باستانی/تبریک تولد احسان کرمی به مهتاب کرامتی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

 بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


شهرام قائدی نوشت: "در كنار دوستاني از جنس خاک و عشق در مراسم نذری پزون احسان عزيز."



احسان کرمی نوشت:"چون گل به چمن حواله بودي خانم! خواهر جان! تولدتون مباركه عكس از هانيه زاهد با اندكي دخل و تصرف! 




کوروش سلیمانی نوشت: "چند روز پيش همراه با حضرت پدر در باغى كه سال ها پيش خودشان كاشته اند، انگور چيديم. ايشان به تك تك درختان عشق مى ورزند. با تاک ها حرف مى زنند و مى دانند هر لحظه، هر فصل آنها چه نيازى دارند و من ديده ام بارها كه ايشان چگونه در باغ جوان مى شوند. كندوله، روستاى اجدادى، دينور، كرمانشاه ."



رامین رضاییان نوشت: "مي خواهم يك تشكر ويژه كنم از حاج حسين هدايتي عزيز كه بدون هيچ چشم داشتى به تيم ملي فوتبال ايران و تيم محبوبش پرسپوليس كمك ميكنه و تو اين روزهاي عزاداري دست خيلي هارو ميگيره و به خيلي از خانواده ها كمك ميكنه. حاج حسين پرسپوليسي درود بر شما."



داریوش فرضیایی نوشت:" رویاهای شکسته، همانگونه که بچه ها با چشمهای گریان ، اسباب بازیهای شکسته خود را برای تعمیر و بازسازی نزد ما می آورند ،من نیز رویاهای شکسته ام را پیش خدا بردم چرا که دوست من بود؛ اما بجای اینکه او را با صلح و آرامش تنها گذارم تا کارش را انجام دهد؛در اطراف او پرسه زدم و کوشیدم با راه و روش خودم او را کمک کنم. سرانجام کوشیدم آنها را پس" بگیرم و گریان گفتم: چگونه می توانی تا این حد اهسته پیش بروی..؟ او گفت: فرزندم چه کاری می توانم بکنم تو هرگز اجازه نمیدهی که کارها در مسیر خیر و صلاح تو پیش برود.( لورتا برنز )"



بابک جهانبخش نوشت:"به ياد داشته باشيد كه خوشبختى انسان به مقام يا دارايى او بستگى ندارد!خوشبختى.تنها به انديشه ى او بستگى دارد !"



آناهیتا نعمتی نوشت: "زیبایی معماری و مراقبت از آثار باستانی مختص کشورهای متمدن و با فرهنگ می باشد."



سوشا مکانی نوشت: "حقيقت را نمي توان خريداري كرد. هيچ راهي براي گرفتن حقيقت از ديگران نيست. حقيقت قابل انتقال نيست. تو بايد خودت حقيقت را كشف كني. با هيچ پول و قدرتي نمي تواني حقيقت را بخري. اما اگر به درون خويش وارد شوي، مي تواني حقيقت را بيابي. حقيقت پيشاپيش به تو داده شده است، چيزهايي كه در مورد حقيقت مي داني، فقط واژه هايي هستند، ‌خود حقيقت نيستند. واژه هايي خالي و بي محتوا هستند. حقيقت آن است كه توخودت تجربه اش كني. حقيقت كالا نيست و هيچكس نمي تواند آنرا در اختيار تو بگذارد و گرنه ارزشش را از دست مي داد. حقيقت كاملا فردي است. تو آنرا در خلوت تنهايي ات مي شناسي. دروني ترين درخشش تو، معبدواقعي تو جايي است كه حقيقت هميشه در آنجا منتظر توست."



دانیال عبادی نوشت:"يه جاهايى هم هست كه تو چه بخواى و چه نخواى توش بوى خدا هست."



مژده لواسانی نوشت:"امشب در روبراه با حضور پوريا آذربايجاني و علي شادمان،كارگردان و بازيگر فيلم سينمايي اروند،درباره ي اين اثر كه اولين فيلم درباره ي ١٧٥ شهيد غواص است،صحبت خواهيم كرد.اگر فرصت داشتيد،تماشا كنيد.تكمله: روبراه،شنبه تا دوشنبه حوالي ساعت ٢١تكمله دو: بدون شما،روبراه نيستيم."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.