هشدار سازمان تنظیم مقررات به کاربران:

برای مکالمات با خارج از کشور اپلیکیشن غیر معتبر نصب نکنید

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به نصب نرم افزار مکالمات اینترنتی که برای تماس با خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرد به کاربران هشدار داد.

برای مکالمات با خارج از کشور اپلیکیشن غیر معتبر نصب نکنیدبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها بسیاری از مشترکان برای تماس با خارج از کشور به اپلیکیشن های موبایلی که تماس صوتی و تصویری را برای آنها فراهم می کنند روی آورده اند و این درحالی است که اگر کاربران نسبت به نحوه استفاده از این اپلیکیشن ها و میزان امنیت آنها آگاهی لازم را نداشته باشند، باید هزینه های گزافی را برای مکالمات خود پرداخت کنند.

در همین راستا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال پیامکی به مشترکان تلفن همراه، نسبت به این موضوع هشدار داده است.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد: "مشترک گرامی، به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه بالا برای مکالمات خارج از کشور، لطفا ضمن دقت در شماره گیری با پیش شماره های ۰۰ بین الملل، از نصب نرم افزارهای غیر معتبر و یا از منابع ناشناس خودداری کنید."

گفتنی است؛دقت در میزان دسترسی نرم افزارها به اطلاعات کاربران، درخواستی است که سازمان تنظم مقررات از مشترکین خود داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
ماکه چشم مون آب نمیخوره ریئس جدیدسازمان ملل بفکرمردم دنیاباشه جرات آمریکارانمیکنه ببخشیدتواون خبرنمیشد نظرداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
ایا نرم افزار ایمو معتبر هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
ایا نرم افزار ایمو معتبر هست؟
آخرین اخبار