ارتش سوریه با حمله به مقر فرماندهی تروریست ها در شمال حماه، حلقه محاصره آنها را تنگتر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون العالم، ارتش سوریه با حمله به شمال حماه مقر فرماندهی افراد مسلح و سکوهای پرتاب موشک تروریستها را هدف قرار داد و حلقه محاصره آنها را تنگ تر کرد.

 ارتش سوریه پس از درگیری های سنگین با تروریست های مسلح در محور شرقی حومه شمالی حماه به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافت. در این درگیری ها تعدادی از مواضع نظامی تروریست ها منهدم شد و ارتش سوریه توانست شماری از روستاها و بلندی های استراتژیک در اطراف شهرک معان را به تصرف در آورد.

مرهف حمدان، گزارشگر العالم در حومه حماه در این باره گفت: جنگنده های ارتش سوریه حملات گسترده ای به شهرک های طیبه الامام و صوران و کفر زیتا و معردس و لحایا و التمیم در حومه شمالی حماه انجام دادند. در این حملات چندین مقر فرماندهی افراد مسلح و سکوهای پرتاب موشک آنان منهدم و حلقه محاصره تروریست ها تنگ تر شد و آنها مجبور شدند از تروریست های مناطق مجاور درخواست کمک کنند.

یکی از نیروهای دفاع مردمی سوریه در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: نیروهای سوری مواضع دفاعی گروه های مسلح تروریست را از چند محور هدف قرار دادند. یکی از این محورها محور شرقی و دیگری محور جنوب غربی بود. ما در این حملات خسارت های سنگینی به تروریست ها وارد کردیم. نیروهای ما به سمت شهرک معان پیشروی کردند و بقیه نیروهای باقی مانده از گروه های تروریستی مجبور به فرار شدند.

گزارشگر العالم در ادامه خاطر نشان کرد: ارتش سوریه پس از برقراری امنیت در شهرک راهبردی معان و اطراف آن، مواضع خود را تحکیم کرد و پس از آن پیشروی های خود را به سمت تپه های راهبردی و مهم در اطراف این شهرک آغاز کرد.

مرهف حمدان در ادامه به نقل از منابع نظامی گفت: ارتش سوریه وارد نبردی سخت با چند گروه مسلح در یک منطقه باز کشاورزی شد که هدف آن ضربه زدن به پایگاه های تروریستی جبهه النصره و اولین خطوط دفاعی آن بود.

گزارشگر العالم در پایان یاد آور شد: نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای هم پیمان با ادامه عملیات نظامی خود در شمال حماه از محور شرقی پیشروی های خود را شروع کرده و سیطره خود را بر چندین روستا و تپه های استراتژیک در اطراف شهر صوران که هدف بعدی است گسترش دادند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار