تزیپی هاتوولی تصمیم یونسکو در صدور قطعنامه ای ضد صهیونیستی در زمینه اقدامات این رژیم در داخل و اطراف کوه معبد را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، تزیپی هاتوولی (Tzipi Hotovely) -- معاون وزیر خارجه در کابینه نتانیاهو -- تصمیم یونسکو در صدور قطعنامه ای ضد رژیم صهیونیستی در زمینه اقدامات این رژیم در داخل و اطراف کوه معبد را محکوم کرد. 

بر این اساسا، هاتوولی در بیانیه خود اظهار داشت: ‌هیئت اجرایی یونسکو با صدور این قطعنامه سیاسی و مخرب تعهد و دستور کار بین المللی خود را به زیرپا گذاشته است. وی ادعا کرد که رای ممتنع تعداد زیادی از کشورها به این قطعنامه به جای حمایت از آن، بیانگر احتیاط و ملاحظه کاری عمیق بسیاری از کشورها نسبت به این قطعنامه شرم آور است. 

معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه خود ادعا کرد : کشورهایی که از این قطعنامه حمایت کردند در واقع صدای خود را در اختیار تبلیغات دروغین فلسطینی هایی قرار دادند که می گویند کوه معبد مکانی منحصرا اسلامی است. وی افزود : این تحریف تاریخ توهینی به یهودیان و مسیحیان باستان در زمینه ارتباط آن ها با اورشلیم (بیت المقدس) است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
شرم آور اشغال سرزمین فلسطین و کشتار ساکنان و تخریب منازل و اماکن و آواره کردن ملت فلسطین است .
با زور سرنیزه و اشغال نظامی نمی شود ملت و کشور تاسیس کرد . حتی اگر انگلیس خبیث و آمریکای پلید مجری این طرح باشند .
آخرین اخبار