امام جمعه تربت جام گفت: امروز جنگ ما با استکبار جنگ با فرهنگ و اقتصاد است که لازمه این امر به کاربستن عزم ملی و مدیریت جهادی است.

جنگ ما با استکبار جنگ فرهنگی و اقتصادی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام دکتر جواد طاهری افزود: بیداری مردم گاهی با بصیرت افزایی و صلح و زمانی با شمشیر و جنگ امکان پذیر است و کسی که بصیرت کافی نسبت به جهان داشته باشد می تواند راهنمایی مردم باشد و جامعه  همیشه نیازمند رهبر است.
وی ادامه داد: امام سجاد(ع) با دعا و مناجات عقاید اسلامی را بیان می کردند و تلاش کردند تا نهضت عاشورا خاموش نشود و هر جماعتی که می دیدند روشنگری حادثه و قیام کربلا را می کردند.
وی تصریح کرد: ما همیشه باید مراقب باشیم تا عاشورا به شکل های مختلف تکرار نشود و الان جنگ و نبرد ما با استکبار جنگ اقتصادی است وبهترین و مهمترین کمک به اقتصاد تقویت تولید و خرید کالای داخلی است و مسئولان هم زمینه صادرات را فراهم کنند.
امام جمعه تربت جام با اشاره به مصوبه ضد عربستانی توسط آمریکا ابراز داشت: استکبار نشان داده است که هرگاه همراهانش ضعیف است کنار گذاشته می شود و با این توطئه و مصوبه می خواهند پول و نفت عربستان را به غارت ببرند.
وی با بیان اینکه دشمن نمی خواهد جنگ بین مسلمانان تمام شود تا سلاح های خود را بفروشد بیان داشت: بعد از سال ها ثابت شده عربستان برج های دو قلو را نفجر کرده است و از این طریق عربستان را در جنگ با مسلمانان نگه داشته است.
حجت الاسلام طاهری بیان کرد: به لطف خدا در کشور ما مراسم در امنیت برگزار شد و این در زمانی است که در کشورهای همسایه ما با شهید شدن افراد بسیاری این مراسم برگزارشده است که ما این جنایات را محکوم می کنیم.
انتهای پیام// م.ط

برچسب ها: جنگ ، استکبار ، فرهنگی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.