امام جمعه همدان بر ضرورت توجه به عبرت‌های عاشورایی تاکید کرد

تاکید امام جمعه همدان بر توجه به عبرت‌های عاشورایی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان در جمع نمازگزاران عزادار حسینی با بیان اینکه درس‌های عاشورا به خوبی باید برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: پس از 1400 سال باز گمراهان حاضر به پذیرش حقیقت نیستند و هنوز به عمق این حادثه دلخراش و کوبنده به صورت کامل توجه نشده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اگر به ابعاد این نهضت به خوبی توجه شود، وضعیت زندگی مردم بویژه شیعیان دگرگون خواهد شد، تصریح کرد: عرصه عاشورا یک جنگ معمولی نبود، بلکه پر از عبرت بود که باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه همه ما بعنوان دانشجوی این مکتب وظیفه داریم واقعه کربلا را به درستی با همه ابعاد تبیین کنیم افزود:در جبهه امام حسین و یارانش رحمت و مهربانی موج می زد اما جبهه مقابل سرشار از شقاوت و بد بختی بود

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه عاشورا عرصه جنگ ذلت‌ها و عزت‌هاست، تصریح کرد: امروز نیز شهدای مدافع حرم اهل عزت هستند و داعشی‌ها در زمره ذلت قرار دارند.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: آمریکا به دلیل فقر می‌جنگند و متاسفانه شاهد هستیم که پس از آغاز اجرای برجام، به جای عمل به تعهدات در حال دزدی از پول‌های ایران است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.