امام جمعه مشهد مقدس گفت: با وجود دو دهه صحبت مقام معظم رهبری درباره تهاجم و شبیه خون فرهنگی در کشور هنوز هم عده ای از مسولان در خواب هستند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  آیت‌الله سید احمد علم الهدی در نماز جمعه  این هفته افزود:روایت مشهور در سالروز شهادت امام سجاد(ع)۲۵ محرم الحرام است و آنچه امروزه از اهمیت برخوردار است ورود اهل بیت (ع) به کوفه است که نقشه دشمن این بود که اسارت اهل بیت(ع) را یک وسیله سرکوب تباری اهل بیت قرار دهد. 

وی تصریح کرد: دشمن تلاش کرد تا با اسیر کردن اهل بیت (ع) هیبت و شان  پیامبر (ص) و خاندان عصمت و طهارت را بریزد وآنها را پیش نفس خودشان و پیش مردم تحقیر کند که  اهل بیت (ع) خاندانشان کوچک است در حالی که حضرت  زینب(س) با افشاگری هایش نقشه آنها را نابود کرد.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد ادامه داد: ابن زیاد تلاش کرد تا خاندان اهل بیت (ع) را تحقیر کند ولی خاندان اهل بیت (ع) ابتکار عمل را از دست دشمن گرفتند و اجازه ندادند که آنها بتوانند به نقشه خود برسند. 

آیت الله علم الهدای افزود: آنچه امروز مهم است که امروز روز شناخت مردم کوفه است و وقتی شعار می دهیم که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند باید معنای این شعار را بدانیم  که پسا عاشورای  اهل بیت چگونه است.

وی با اشاره به اینکه الان دو دسته در پسا عاشورا حضور دارند، ادامه داد: در پسا عاشورا یک عده فقط نشستن به سر و سینه زدند و گریه کردند  که نه به داعش کار دارند و نه با دشمنان امام حسین(ع) که پسا عاشورای بی بصیرتی است و عده ای علاوه بر عزادرای وقتی می گویند ما اهل کوفه نیستیم  واقعا به این شعار توجه می کنند و مقابل یزید زمان می ایستند.

امام جمعه مشهد گفت:دو دهه است که مقام معظم رهبری فریاد می زنند که دشمن در حال جنگ نرم در کشور است و نگرانی شان را با تعابیری چون شبیه خون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و تهاجم فرهنگی  به مردم و مسولین گوشزد کردند ولی عده ای از مسولان در خواب غفلت هستند و عده ای لاابالی گر نیز از این موقعیت استفاده می کنند .

وی تصریح کرد:  وقتی می گویم که ما اهل کوفه نیستیم یعنی با مسلم بیعت می کنیم تا حسین زمانمان بیاید  و مسلم ما مقام معظم رهبری  است و حسین مان هم امام زمان (عج) است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود:وقتی فردی بی بند و باری های فرهنگی را گوشزد می کند به عنوان متحجر و تعصبی در شبکه های اجتماعی به استهزاگرفته می شود  و می گویند به این مشکلات اشاره نکنید که در شبکه های اجتماعی مورد تمسخر واقع نشوید .

  
 انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
مردم عزیز که همیشه در صحنه انقلاب حاضر بودید و الحق که همیشه یاری کننده رهبر و انقلاب هستید خواهش میکنیم به حرمت خون شهدا توی انتخاب های سرنوشت ساز کشور دقت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
خدا سایه اقا رو از سر ما کم نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
درود بر ولایت و رهبری