پایان کار سرمربی فرانسوی در لهستان

جیانی یا لوزانو؛کدام جایگزین آنتیگا می شوند؟

در حالی که فدراسیون والیبال لهستان از پایان کار استفان انتیگا روی نیمکت تیم ملی والیبال لهستان خبر داد است، هنوز جایگزین این مربی مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون والیبال لهستان پس از ناکامی در مسابقات المپیک با اعلام نارضایتی از عملکرد سرمربی فرانسوی خود عنوان کرد که قصد دارد درباره ادامه همکاری آنتیگا با تیم ملی لهستان، تصمیمات جدی تری اتخاذ کند.
 
مسئولان فدراسیون والیبال لهستان پس از بررسی‌های لازم در این باره در نهایت چند روز قبل خبر اتمام کار این مربی در تیم ملی لهستان را به طور رسمی اعلام کردند. پایان کار آنتیگا در تیم ملی لهستان این روزها سبب شده است تا رسانه‌های مختلف لهستانی نام های متعددی را برای جایگزینی این مربی و نیمکت تیم ملی کشورشان عنوان کنند.

در بین اسامی مربیان مختلف جهان، نام رائول لوزانو بیش از باقی گزینه ها به چشم می‌خورد. آن هم در حالی که پیش از اعلام رسمی پایان کار آنتیگا در لهستان هم برخی رسانه ها مدعی انجام مذاکرات با مرد آرژانتینی شده بودند.

تمام شدن قرارداد لوزانو با تیم ملی والیبال ایران و آزاد بودن این مربی بیش از پیش این شائبه را ایجاد کرده است که مقصد بعدی لوزانو کشور لهستانی خواهد بود که وی پیش از این نیز هدایت تیم ملی این کشور را برعهده داشته است.

عدم مذاکرات از سوی فدراسیون والیبال ایران با رائول لوزانو موضوع دیگری است که می‌تواند به پررنگ تر شدن این خبر که هنوز صحت رسمی ندارد، دامن بزند.

از طرفی آندره جیانی، سرمربی فعلی تیم ملی والیبال بلغارستان هم با انجام گفتگویی با یک رسانه بین المللی نسبت به حضور روی نیمکت تیم ملی والیبال لهستان ابراز علاقه کرده است و مدعی شده است بسیار دوست دارد سکان هدایت لهستانی ها را برعهده بگیرد.

با این تفاسیر هنوز گزینه نهایی فدراسیون والیبال لهستان مشخص نشده است و کسی نمی‌داند سکان هدایت تیم ملی لهستان باز هم به مربی جوانی همچون جیانی داده خواهد شد یا این سمت به لوزانوی با تجربه تعلق می‌گیرد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.