رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: پیش بینی می شود که تا اواسط هفته آینده در اصفهان بارندگی نداشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش افزود: احتمال بارش گسترده تا روز دوشنبه هفته آینده در استان اصفهان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه پیش بینی بارش برای هفته آینده کمی زود است، افزود: مهمترین پدیده تا سه روز آینده در استان، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید خواهد بود.
وی در عین حال افزود: با توجه به استقرار سامانه ناپایدار بر هوای اصفهان، احتمال بارش نیز وجود دارد.
خدابخش همچنین با اشاره به بارش هفته گذشته در استان اصفهان گفت: هفته گذشته رگبارهایی در قسمت هایی از شهرستان اصفهان ایجاد شد اما این بارش ها در حدی نبود که ثبت شود.
وی با بیان اینکه بارش های خفیف هفته گذشته فقط در اصفهان و ارتفاعات استان رخ داد، افزود: این بارش ها در ایستگاه های هواشناسی استان به ثبت نرسید.
اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز روز پنجشنبه اعلام کرد: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جو به نسبت ناپایدار تا سه روز آینده بر روی استان است.
بر این اساس، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید بویژه در مناطق غرب، شمال غرب و شمال شرق استان پیش بینی می شود.
بیشینه دما در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.
هوای کلانشهر اصفهان برای فردا جمعه، صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و برای روز شنبه، صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.
دمای فعلی این کلانشهر 25 درجه سانتیگراد با 10 درصد رطوبت است.
چوپانان و خور و بیابانک با 34 درجه بعنوان گرمترین و بویین میاندشت با یک درجه سانتیگراد زیر صفر بعنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.