شیراز؛

جهرم به ‌سوی شهر هوشمند حرکت می ‌کند

معاون وزیر ارتباطات به ورود شهرداری جهرم در بحث هوشمند سازی خدمات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدجواد آذری جهرمی معاون وزیر ارتباطات به ورود شهرداری جهرم با بیان اینکه با ایجاد زیرساخت ‌ها در حوزه الکترونیک، این شهر به سمت هوشند سازی خدمات به‌ پیش می ‌رود، گفت: با توجه به اینکه بودجه با خدمات ارتباط مستقیم دارد نیاز به درآمد پایدار برای رونق شهرداری ‌ها ضروری است.
وی رکود در صنعت ساخت ‌و ساز را عامل وابستگی شهرداری ‌ها به این حوزه عنوان کرد که در سالیان اخیر دچار فراز و نشیب ‌هایی شده است.
آذری با اشاره به اینکه تولید مسکن به لحاظ عرضه، شرایط مناسبی دارد اما در عرصه تقاضا با مشکلاتی رو به ‌رو هستیم، به برنامه ‌های دولت برای رونق این حوزه با توزیع تسهیلات و بالابردن قدرت خرید مردم اشاره کرد که نتیجه آن به‌ طور مستقیم و غیرمستقیم به رونق شهرداری ‌ها کمک می ‌کند.
وی با اشاره به اینکه روند عرضه و تقاضا در حوزه مسکن مناسب نیست، ادامه داد: با شرایط جدید که توسط دولت در دست اجرا است، این روند به رونق بخش مسکن و آبادانی شهرداری‌ها کمک کند.
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه سرمایه کشور باید به سمت تولید و سرمایه‌گذاری برود، خاطرنشان کرد: بروز برخی اختلافات سبب عدم توسعه شهرستان جهرم شده که این امر به عقب‌ماندگی شهرستان دامن می‌زند.
آذری همچنین با اشاره به زیباسازی ورودی‌های شهر جهرم ، خواستار ورود شهرداری به توسعه فضای سبز و زیبا سازی معابر ورودی شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار