دبیرکل سازمان بدر عراق به کسانی که قصد دارند به حاکمیت این کشور تعرض کنند، هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، هادی عامری، از رهبران بسیج، هشدار داد «هر کس به حاکمیت عراق متعرض شود،‌‌ همان بلایی را سرش می‌آوریم که بر سر داعش آوردیم.» 

وی در مراسم روز تاسوعای حسینی که سازمان بدر، در کاظمین برگزار کرده بود، گفت: «کسانی که به فکر تعرض به حاکمیت عراق هستند، خیال خام در سر می‌پرورند و تجربۀ برخوردِ ما با داعش توانمندی ما را ثابت کرده است، بنابراین هر کس دوست دارد، می‌توان شانس خود را امتحان کند.»

دبیرکل سازمان بدر خاطر نشان کرد: عراق، در برابر کسانی که چشم طمع به آن دوخته‌اند، خواهد ایستاد؛ زیرا ما در مسیر حسین خواهیم ماند و هر سال، در عاشورا، درس پایداری و پایداری تا تحقق پیروزی نهایی را مرور خواهیم کرد تا زمانی که همبستگی و شکوفایی، سراسر عراق را فرابگیرد. 

عامری افزود: پیش از این، همه گمان می‌کردند که داعش، سلطۀ خود را بر همه اراضی عراق گسترده است، اما فتوای مقدس آیت الله سیستانی و لبیکِ جوانان صبور و مجاهد عراقی با دست‌های خالی و قلب‌های آکنده از ایمان، به آزادی اراضی عراق یکی پس از دیگری منجر شد و امروز تا بیرون راندن داعش از خاک عراق، تنها سه جنگ باقی مانده است؛ نینوا، الحویجه و شمال حدیثه تا بتوانیم به القائم برسیم. 

این اظهارات عامری، واکنشی به اظهارات اخیر رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، بر ضد حیدر عبادی است. اردوغان روز گذشته خطاب به نخست وزیر عراق گفت: تو در حد و سطح من نیستی و ما هر کاری بخواهیم می‌کنیم و تو باید این را بدانی و حد و حدود خودت را بشناسی. 

از سوی دیگر فراکسیون پارلمانی بدر به اردوغان توصیه کرد سربازانش را زنده به ترکیه برگرداند. 

فراکسیون پارلمانی بدر، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: به رجب طیب اردوغان توصیه می‌کنیم عاقل باشد و سربازانش را زنده، از عراق به ترکیه برگرداند. 

فراکسیون پارلمانی بدر تاکید کرد: در غیر این صورت، جنازۀ سربازان ترکیه را به این کشور برمی گردانیم. 

عبادی در واکنش به این اظهارات اعلام کرد: دولت عراق بر آزادسازی اراضی خود اصرار دارد، و این کار را با عزم راسخِ مردانمان عملی خواهیم کرد نه با چت از طریق اسکایپ.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
اگر عراقیها همان موقع که نیروهای ترکیه وارد خاکشان شدندآنها رابیرون می راندندلازم نبود اکنون باذلت درمقابل آنهاسخن گویند وهیچ اقدامی انجام ندهند کاش کمی شجاعت را از ایرانی های قهرمان یادمی گرفتند
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
دوست دارم ظلالت و نابودی اردوغان رو به چشم ببینم وقتی که به خاک ذلت افتاده مثل صدام و بخاطر همه خیانتها جنایتها و پستی هایی که در حق مردم مسلمان و مسیحی و همه بنده ای دیگه خدا کرد طناب دار به گردنش میندازن و مثل چیز زجه میزنه تا اینکه نجات پیدا کنه! و بعد دست و پا زدن حقیرانه اش تا اینکه به درک واصل بشه
خیلی زیباست پیشگوییهای آخر الزمان که از احادیث ائمه اطهار و رسول خدا اومده .
تو یکیش دقیقا حمله ترکیه به عراق اشغال عراق و بعد نابودیش توسط عراقی ها اومده
خدا لعنتتون کنه نامردهای پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
اره اردوغان درحد خره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
خدا لعنتت کنه اردوغان وحشی مگه شهرهرته تو هرغلطی بخوای انجام بدی چقد پررو و وحشی هستی
آخرین اخبار